مراکز خرید سنگاپور؛ از ایون اورچارد تا بوگریس جانکشن

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید سنگاپور؛ از  ایون اورچارد تا بوگریس جانکشن

خرید در سنگاپور امری بسیار رایج و همیشگی است. همچنین مراکز خرید بسیاری در سراسر این کشور وجود دارند که در این مقاله به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. با کجارو همراه باشید.

سنگاپور نسبت به جمعیت مردمش، دارای بیش‌ترین مراکز خرید در آسیا است و بازدیدکنندگان برای خرید کالاهای مورد نیاز خود انتخاب‌های بسیاری با کیفیت و قیمت‌های مختلف پیش رو دارند. در ادامه به معروف‌ترین مراکز خرید سنگاپور می‌پردازیم.

ایون اورچارد (ION Orchard)

ایون اورچارد سنگاپور

ایون اورچارد سنگاپور

ایون اورچارد سنگاپور

ایون اورچارد با معماری عجیب خود، مانند فانوسی در دریای اورچارد رود (خیابانی مهم در سنگاپور) خریداران اشیای لوکس و به‌روز را به سمت خود می‌کشد. در این مرکز خرید هر آنچه که بخواهید مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، جواهرات، ساعت و غیره، می‌توانید با بهترین برندها خریداری کنید. علاوه بر این مغازه‌ها، بهترین رستوران‌ها با طراحی‌های زیبا را در این مرکز خرید می‌بینید. جاذبه‌های ایون اورچارد فراتر از خرید و رستوران‌ها رفته است. در طبقه چهارم یک نمایشگاه هنر وجود دارد که هنر و فرهنگ‌های سراسر دنیا را به نمایش می‌گذارد.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید ایون اورچارد روی نقشه

مرکز خرید ویوو سیتی (VivoCity)

ویوو سیتی سنگاپور

ویوو سیتی سنگاپور

ویوو سیتی سنگاپور

موقعیت مرکز خرید ویوو سیتی روی نقشه

سنگاپور به خاطر داشتن بهترین مراکز خرید در آسیا معروف است. یکی از این بهترین‌ها ویوو سیتی است. ویوو سیتی منزلگاه بزر‌گ‌ترین سینمای سنگاپور، بزرگ‌ترین مغازه اسباب‌بازی فروشی، یک آمفی تئاتر، و چهار فودکورت است.

این مرکز خرید ۷ طبقه مجموعه‌ای از برندهای خوب دنیا است، از آرامانی (Armani) و گپ (Gap) گرفته تا ساعت‌های ساخت سوئیس. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، این مکان ارزش دیدن دارد. رستوران‌های بسیار خوبی برای هر ذائقه‌ای منوی مناسبی را روبه‌روی مشتریان قرار می‌دهد.

علاوه بر مغازه‌های پوشاک، مغازه‌های کتاب‌فروشی، آلات موسیقی، جواهرات، لوازم ورزشی، کفش، لوازم آرایشی، و داروخانه نیز در این مکان وجود دارند.

در طبقه دوم و بام مجموعه یک زمین بازی برای کودکان ساخته شده است.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید ویوو سیتی روی نقشه

مرکز خرید پاراگون (Paragon)

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

اگر به دنبال برندهای معروف و کالاهای لوکس می‌گردید، این مرکز خرید می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این مرکز خرید ۶ طبقه شامل مغازه‌های پوشاک با انواع برندهای معروف دنیا، کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت، اسباب‌بازی، کتاب، و لوازم کادویی است. رستوران‌های ۵ ستاره، کافه‌ها، و فست‌فودهای با کیفیتی نیز در این مکان وجود دارند. رستوران‌ها برخلاف مغازه‌ها تا ساعت ۱۱ شب باز هستند.

این مرکز خرید برای به یادماندنی‌تر کردن تجربه خرید شما هر روز به جز سه‌شنبه‌ها موسیقی زنده پخش می‌کند.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۹ شب حتی روزهای تعطیل.

موقعیت مرکز خرید پاراگون روی نقشه

مرکز خرید نایتس‌بریج (Knightsbridge)

نایتسبریج سنگاپور

نایس‌بریج مال بخشی از هتل گرند پارک ورچارد (Grand Park Orchard) است که روبه‌روی یکدیگر قرار دارند. نمای این مرکز خرید ۴ طبقه مدرن و زیبا است و از میان دیگر مراکز خرید به راحتی قابل تشخیص است. این مرکز خرید اختصاصا به پوشاک مد روز و جواهرات می‌پردازد.

نایتس‌بریج مال اولین مغازه برند آبرکرومبی اند فیچ (Abercrombie & Fitch) در جنوب غربی آسیا است. از دیگر برندهای تاپ در این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)، تاپشاپ (Topshop)، و تاپمن (Topman)، و بروکس برادرز (Brooks Brothers).  جواهرات و ساعت نیز با انواع برندهای معروف در این مرکز می‌توانید بیابید از جمله برند هیوبولت (Hubolt) و فیلیپ استاین (Philip Stein).

مشتریان برای صرف غذا می‌توانند به رستوران اوپن اورز (Open Hours) در هتل گرند پارک اورچارد بروند. همچنین چند کافه در هتل وجود دارد که پذیرای خریدکنندگان هستند.

ساعت کار: هر روز به جز یکشنبه‌ها از ۹ صبح تا ۹ شب

یکشنبه‌ها از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۷ عصر.

موقعیت مرکز خرید نایتس‌بریج روی نقشه

مرکز خرید مصطفی

مرکز خرید مصطفی سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنگاپور

مرکز خرید ۲۴ ساعته مصطفی بهترین مکان برای تجربه خرید کالاهای لوکس و شیک است. محصولات این مرکز از پارچه و ساعت گرفته تا وسایل الکترونیکی از قیمت‌های پایینی برخوردارند. مرکز خرید مصطفی درواقع دو مجموعه است که به هم مرتبط هستند. کالاهای این مجموعه شامل وسایل الکترونیکی، جواهرات و ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه و مواد خوراکی است. قسمت جذاب این مرکز خرید بخش جواهرات و همچنین بخش کالاهای آسیایی است که سوغات خوبی برای گردشگران محسوب می‌شود.

برندها و کالاهای مختلفی از هند و دیگر کشورهای آسیایی وجود دارد که نسبت به دیگر مراکز خرید قیمت‌های ارزان‌تری دارند.

مرکز خرید مصطفی در قلب منطقه «هند کوچک» قرار دارد پس منوی رستوران‌های این منطقه قابل پیش‌بینی است اما تمام طبقه دوم را سوپرمارکتی عالی تشکیل داده است که کالاهایی از سراسر دنیا را در خود جای داده است. تنها یک رستوران به نام مصطفی کافه در این مرکز خرید وجود دارد.

موقعیت مرکز خرید مصطفی روی نقشه

ماندارین گالری (Mandarin Gallary)

ماندارین سنگاپور

در مرکز خرید ماندارین گالری بهترین، می‌توانید بهترین برندها (بیش از ۵۰ برند معروف) را بیابید. این مجموعه در کنار هتل ماندارین اورچارد قرار دارد. جواهرات، پوشاک، و موبایل از جمله کالاهای این مرکز خرید است که همگی لوکس هستند.

به تناسب چنین مرکز خرید لوکس و به روزی، رستوران‌های زیبایی نیز در این مکان وجود دارند. منوی این رستوران‌ها شامل انواع غذاهای غربی و آسیایی است.

همچنین برای سرگرمی، مکان‌هایی برای مشتریان در نظر گرفته شده است، از جمله کافه‌هایی برای تجمع دوستان.

ساعت کار: هر روز از ۱۱ صبح تا ۹:۳۰ شب.

موقعیت ماندارین گالری روی نقشه

بوگریس جانکشن (Bugris Junction)

بوگریس جانکشن سنگاپور

بوگریس جانکشن سنگاپور

بوگریس جانکشن سنگاپور

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور است که شامل دو بخش سرپوشیده و بخش دیگر در فضای باز است. سقف شیشه‌ای این مرکز به زیبایی این مکان افزوده است.

این مرکز خرید نیز چون دیگر مجموعه‌های نام‌برده شامل برندهای معروف پوشاک و جواهرات است. از این برندها تاپشاپ و تاپمن، لویس، کانورس، آدیداس، و غیره است.

از کافه‌ها و رستوران‌ها این مجموعه (کی. اف. سی و مک‌دونالد) نیز می‌توانید لذت ببرید.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید بوگریس جانکشن روی نقشه

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ??????????? - ??????? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه