مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه «پلاسکو» تغییر کردند

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه «پلاسکو» تغییر کردند

برخی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تغییر مسیر مواجه شده که این امر ممکن است تا اواسط هفته آینده تداوم داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده‌باش امکانات، تجهیزات و ناوگان این حوزه جهت مدیریت تردد، پشتیبانی و رصد حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «مازیار حسینی» با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و ریزیش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری گفت:

از لحظه ابتدایی وقوع حادثه شورای مدیران و معاونین این حوزه با تشکیل جلسات بحران با رصد و مدیریت شرایط اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون شهردار تهران بیان کرد که مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با رصد آنی، از لحظه اول حادثه نسبت به ارسال اطلاعات لازم و هماهنگی امور اقدام کرده و به صورت مستمر، آتش نشانی، اورژانس، راهنمایی رانندگی و سیستم‌های مختلف حمل و نقل عمومی را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده است.

آتش سوزی پلاسکو

به گفته حسینی، محدودیت‌های ترافیک ویژه‌ای در محدوده‌های حاشیه و منتهی به چهارراه استانبول و خیابان جمهوری پیش‌بینی شده که با هماهنگی و همراهی نیروهای راهور در خصوص اجرای آن اقدام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دعوت از شهروندان به استفاده هرچه بیشتر از مترو یادآور شد که با توجه به فعالیت‌های نیروهای امدادی و مدیریت بحران برخی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تغییر مسیر مواجه شده که این امر ممکن است تا اواسط هفته آینده تداوم داشته باشد که اطلاعات و نحوه تغییرات از طریق رسانه‌های گروهی و تابلوهای محلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دلخراش تاکید کرد:

شهروندان و به خصوص کسبه و ساکنین همجوار چهارراه استانبول می‌توانند با عدم حضور و به حدقل رساندن میزان تردد خود نیروهای امدادی و مدیریت بحران را در امدادرسانی بهتر و عادی‌سازی امور یاری کنند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه