سفر اپ: PhotoScan تلفن هوشمندتان را تبدیل به اسکنر می کند

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: PhotoScan تلفن هوشمندتان را تبدیل به اسکنر می کند

اپلیکیشن PhotoScan که توسط گوگل عرضه شده به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق دوربین تلفن هوشمندشان، تصاویر چاپ شده را اسکن کنند. عملکرد این اپلیکیشن نیز بسیار مناسب است. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سفر اپ به معرفی PhotoScan بپردازیم.

حتما شما نیز تصاویری قدیمی در آلبوم خانوادگی‌تان دارید. این تصاویر بسیار با ارزش هستند و در هر زمانی تماشای آن‌ها خاطرات خوبی را در ذهن شما ایجاد می‌کند. اما موضوعی که در این خصوص وجود دارد، دیجیتالی نبودن آن‌ها است. گاهی دیده می‌شود که تنها یک نسخه از تصویر وجود دارد و تمام فرزندان خانواده می‌خواهند یکی از آن را برای خودشان داشته باشند. در چنین شرایطی باید به سراغ یک دستگاه اسکنر رفت تا از طریق آن تصویر را اسکن کرده و در اختیار سایر فرزندان قرار داد. اما جالب است بدانید که تلفن‌های هوشمند در حال حاضر کار اسکن تصاویر را نیز انجام می‌دهند.

PhotoScan

PhotoScan نام اپلیکیشنی است که شرکت گوگل آن را توسعه داده است. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند بدون نیاز به اسکنر، تصاویرشان را از طریق دوربین تلفن همراه‌شان اسکن کنند. اما احتمالا اکنون به این فکر می‌کنید که در اغلب اوقات عکس گرفتن از تصاویر چاپ شده با تلفن هوشمند نتیجه خوبی ندارد و انعکاس شدید نور روی آن دیده می‌شود. اما جالب است بدانید که اپلیکیشن PhotoScan به دلیل استفاده از یک راهکار مناسب، باعث می‌شود که تصاویر بسیار شبیه نتایج حاصل از اسکن کردن ثبت شوند. پس اگر شما نیز آلبومی قدیمی دارید، بهتر است که از طریق این اپلیکیشن تمام تصاویر آن را اسکن کرده و دیجیتالی کنید. برای دانلود از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

دانلود

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه