سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون نیاز به دوربین مجزا ضبط کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با Nexar اتفاقات جاده را بدون نیاز به دوربین مجزا ضبط کنید

Nexar نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند اتفاقات جاده را بدون نیاز به خرید دوربین از طریق تلفن هوشمندشان ضبط کنند. این اپلیکیشن قابلیت‌های مختلفی دارد. همراه کجارو باشید تا با Nexar بیشتر آشنا شویم.

اگر همیشه در حال سفر هستید یا کارتان به گونه‌ای است که اغلب ساعات روز را در جاده‌ها می‌گذرانید، حتما در خصوص مسائل حقوقی تصادف‌ها مطلع هستید. مسائلی در خصوص اینکه در تصادفی که اتفاق افتاده، چه خودرویی مقصر است. با وجود اینکه در برخی از کشور‌ها تمام خودرو‌ها ملزم هستند تا دوربینی برای ضبط اتفاقات جاده داشته باشند، اما در ایران چنین قانونی وجود ندارد. اما بهتر است که ما ایرانی‌ها نیز در خودرو‌هایمان چنین دوربینی داشته باشیم. اما جالب است بدانید که برای ضبط اتفاقات جاده الزاما نیازی به خرید دوربین مجزا نیست. بلکه از طریق تلفن هوشمند نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

Nexar

Nexar

Nexar نام اپلیکیشنی است که تلفن‌های هوشمند را تبدیل به دوربینی جهت ضبط اتفاقات جاده می‌کند. این اپلیکیشن که هم در اختیار کاربران اندروید و هم کاربران iOS قرار دارد، باعث می‌شود که به سادگی و بدون هیچ هزینه اضافی، از اتفاقات پیش رویتان فیلم‌برداری کنید. اپلیکیشن مذکور قابلیت فیلم‌برداری از فضای داخلی خودرو را نیز دارد. تنها کافی است که آن را روی تلفن هوشمندتان نصب کنید و از طریق پایه، روی داشبورد قرار دهید یا به شیشه جلویی خودرو بچسبانید. این اپلیکیشن از طریق دوربین و البته شبکه کاربران Nexar می‌تواند تاحدودی تصادف را نیز پیش‌بینی کند. پس اگر شما نیز مایل به استفاده از این اپلیکیشن هستید، از طریق لینک‌های زیر آن را برای تلفن‌های هوشمندتان دانلود کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه