اطاعیه مهم برای مسافران تابستانی

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
اطاعیه مهم برای مسافران تابستانی

با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش حجم سفرها، روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در اطلاعیه‌ای، توصیه‌هایی را برای اطلاع عموم مسافران و گردشگران ارائه کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اطلاعیه‌ای آمده است: با توجه به اعلام وزارت آموزش‌وپرورش مبنی بر بازگشایی مدارس سراسر کشور در روز شنبه سوم مهرماه و همچنین فعالیت سایر مراکز دانشگاهی، بنابراین به عموم هم‌وطنان عزیز که از فرصت تعطیلات تابستان برای سفرهای زیارتی و سیاحتی بهره‌مند شده‌اند، توصیه می‌شود زمان بازگشت سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بازگشت آنان با روزهای اول و دوم مهرماه مصادف نشود.

همچنین به همه‌ی مسافران و گردشگران توصیه می‌شود با توجه به اینکه ۲۲ و ۳۰ شهریور ماه تعطیل رسمی است، بهتر است بازگشت خود را به گونه‌ای مدیریت کنند تا در روزهای پایانی هفته آخر به شهرهای خود عزیمت کرده و روزهای آغازین هفته آینده را به فراهم کردن مقدمات برای آغاز با نشاط سال تحصیلی فرزندان خود اختصاص دهند.

در ضمن برای کسب اطلاعات راه‌های کشور با شماره ۱۴۱ سازمان راهداری یا شماره ۱۲۰ راهور ناجا و برای کسب اطلاعات از وضعیت جوی و آب هوایی مسیر سفر با شماره ۱۳۴ سازمان هواشناسی تماس حاصل کنند و با کسب اطلاعات کافی سفری ایمن و با آرامش را برای خود و خانواده برنامه‌ریزی کنند.

هموطنان عزیز می‌توانند قبل از شروع سفر یا در زمان سفر اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص هر کدام از جزئیات سفر از طریق سامانه ملی اطلاعات گردشگری به شماره ۰۹۶۲۹  به دست آورند.

همچنین اگر پیشنهاد یا شکایتی از بخش‌های خدمات سفر داشته باشند، نیز با آن شماره تماس گرفته و با ارائه نقطه نظرات خود ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر را در برنامه‌ریزی‌های آینده یاری کنند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه