آغاز عملیات اجرایی دو هتل ۵ ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
آغاز عملیات اجرایی دو هتل ۵ ستاره و افتتاح دو مجتمع رفاهی در قزوین

عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره شرکت هتل‌سازان شاهین آساسیا و هتل پنج ستاره اریکه آپادانا در استان قزوین با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

هتل آساسیا و اریکه آپادانا روز چهارشنبه ۷ مهرماه هم‌زمان با سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قالب سی و یکمین سفر استانی دولت به استان قزوین، کلنگ‌زنی شد.

محل اجرای پروژه هتل اریکه آپادانا در كيلومتر ۲ جاده قزوين-الموت، نرسيده به پل اتوبان است، این هتل در زمینی به مساحت ۲۹۳۶۰۰ مترمربع با زيربنای ۱۹۱۷۲ متر مربع ساخته خواهد شد.

هتل اریکه آپادانا در ۹ طبقه، ۱۲۰ اتاق، ۳۰۰ تخت فضاهای پيش‌بينی شده در قالب فضاهای اقامتی، تالار پذيرایی، رستوران، استخر، سونا،جکوزی، فضای ورزشی و ... ساخته خواهد شد. با افتتاح این هتل برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

هتل ۵ ستاره آساسیا در زمینی به مساحت ۷۹۹۰ مترمربع و با زيربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. این پروژه در ۶ طبقه، ۷۰ اتاق، ۱۵۰ تخت و فضاهای اقامتی، استخر، سونا، جکوزی، تالار پذيرایی، رستوران، فضای بازی و ... احداث خواهد شد.

هتل ايرانيان نیز در استان قزوین (تبديل هتل دوستاره به سه ستاره) با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد. این پروژه در زمينی به مساحت ۳۹۳۵ مترمربع و با زيربنای ۴۹۴ مترمربع افتتاح شد.

هتل ایرانیان

پروژه هتل ایرانیان در سال ۹۱ تحت عنوان مجتمع گردشگری با فضاهایی شامل هتل دو ستاره (۹ اتاق)، استخر، حمام سنتی، آتلیه عکاسی، KFC، فود کورت، تالار پذیرایی، آرایشگاه، مهد کودک و ... فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۹۵ طرح توسعه خود را تحت عنوان تبدیل هتل دو ستاره (تخریب نیمی از هتل) به هتل سه ستاره (۲۷ اتاق)، طی ۲/۵ ماه به انجام رساند.

مجموع اتاق‌ها پس از بهره‌برداری به ۳۳ اتاق و ۸۵ تخت افزایش یافت و با بهره‌برداری از این پروژه اشتغال ۹۰ نفر فراهم شده است.

فاز ۲ مجتمع گردشگری تالار شهر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع و زيربنای ۴۵۰۰ مترمربع احداث شد. فضاهای موجود در پروژه شامل استخر، دايو، حمام سنتی، سونا، جكوزی و سرسره آبی است و فاز اول پروژه با کاربری پذیرایی، شامل سفرهخانه سنتی، فست فود، رستوران مدرن و تالار در سال ۹۴ افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است. ميزان اشتغال این پروژه ۱۰۰ نفر و مدت اجرای پروژه ۶۰ ماه با حجم سرمايه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مجتمع خدماتی رفاهی بافه نیز در استان قزوین با دستور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد. مجتمع خدماتی رفاهی بافه در زمينی به مساحت ۲۴۳۰۰ و زيربنای ۴۲۰۰ مترمربع شامل رستوران مدرن، رستوران سنتی، فست‌فود، رستوران vip ، جايگاه سوخت و واحدهای فروشگاهی و رفاهی ایجاد شده است. همچنین با اجرای این پروژه برای ۱۲۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه