ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: ننو؛ تخت خواب سفری

ننو یا تخت‌خواب معلق، نوعی گهواره است که از دو طرف، ریسمان‌ها آن را به دو درخت مقابل هم وصل می‌کنند. اکنون، در این مطلب از ابزار سفر، نوعی ننو سفری را به شما معرفی خواهیم کرد که هم سبک است و هم به راحتی جمع می‌شود. در ادامه با کجارو همراه باشید.

ننو، به همان اندازه که راحت و عالی به نظر می‌آید، می‌تواند برای آنهایی که مدام در سفراند یا دوست دارند سبک سفر کنند دست و پاگیر باشد. خیلی از این تخت‌خواب‌ها سنگین هستند و در بیشتر مواقع بسیار جاگیراند. بنابراین نمی‌توانید وقتی کمپ می‌زنید یا در سفر هستید آن را همراه خود داشته باشید. اما، ننوهای گرند ترانک (Grand Trunk’s Parachute Nylon Hammocks) به اندازه‌ای سبک و البته محکم و مقاوم هستند که می‌توانید هر کجا که دوست دارید همراه خود ببرید و حتی دونفری و همراه با دوستتان آن را شریک شوید.

ننو

این ننوی سبک و زیبا تنها ۶۰۰ گرم وزن دارد و به شکلی طراحی شده است که بتوان آن را در یک کیف مسافرتی کوچک جا داد. می‌توانید آن را از گوشه‌ ساک بیرون بکشید و هر کجا که دوست دارید نصب و استفاده کنید. اگر برای اولین بار گرند ترانک را نصب می‌کنید، به احتمال زیاد این حس به شما دست می‌دهد که این ننو توان تحمل وزن فردی بالغ را ندارد. اما در حقیقت، گرند ترانک چیزی حدود ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. این روزها که در روزهای ابتدایی فصل پاییز به سر می‌بریم و هوا رو به سردی است، شاید ایده‌ی استفاده از این جور تخت‌ها چندان خوشایند نباشد؛ اما اگر اهل سفر باشید، حتما گرند ترانک بهترین همراه شما در سواحل گرم جنوب کشورمان خواهد بود. پس عجله کنید و یکی از این ننوها را تهیه کنید.

ننو

برای خرید این محصول می‌توانید از سایت آمازون اقدام کنید و با پرداخت چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان (۷۰ دلار) صاحب یکی از این ننوها شوید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه