ابزار سفر: اسکیت بورد برقی

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: اسکیت بورد برقی

اسکیت بوردها معمولا برای مسیرهای کوتاه شهری استفاده می‌شوند. هنگام خرید یکی از آن‌ها از مهم‌ترین مواردی که باید مد نظر قرار دهید، سرعت حرکت اسکیت و سیستم شارژ آن است. در ادامه مطلب با کجارو همراه باشید و با یکی از بهترین اسکیت بوردهای برقی آشنا شوید.

برای کسانی که زیاد در رفت و آمدند و مدام مسیرهای کوتاه شهری را باید با سرعت طی کنند، داشتن یک وسیله حمل و نقل کوچک و کارآمد دغدغه‌ای همیشگی است. اما خیلی‌ها فضای کافی برای نگه‌داشتن دوچرخه ـ حتی از آن مدل‌هایی که جمع و جورند یا جمع می‌شوند ـ هم ندارند، خیلی‌ها هم خوششان نمی‌آید یک وسیله دست و پاگیر را مدام این طرف و آن طرف کنند و وقتی می‌خواهند از یک اتوبوس یا تاکسی، سوار اتوبوس دیگر شوند به فکر دوچرخه‌ی همراهشان باشند؛ بنابراین شاید بهترین وسیله برای این تیپ آدم‌ها یک اسکیت بورد برقی باشد. البته اگر شما از آن دسته افراید که هنوز هم به فکر وسیله‌ای جمع و جورتر هستید که کمترین فضای ممکن را اشغال کند، ما در این مقاله از ابزار سفر، کوچک‌ترین اسکیت بورد قابل حمل دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

تخته اسکیت

یک شرکت سنگاپوری به نام آرک بورد (Arc Board) اسکیت بوردی طراحی کرده است که با ریموت کنترل هدایت می‌شود، باتری ۶۳۰۰ میلی آمپری دارد و با هر بار شارژ باتری، بیش از ۱۸ کیلومتر را می‌توانید با خیال راحت طی کنید.

تخته اسکیت

این اسکیت بورد ۳/۵ کیلوگرم وزن، ۵۵ سانتی‌متر طول و سرعتی معادل ۲۵ کیلومتر بر ساعت دارد. با استفاده از این اسکیت می‌توانید سربالایی‌هایی با شیب ۱۵ درجه را نیز بالا بروید و به آسانی در کمتر از ۷۰ دقیقه اسکیت خود را کاملا شارژ کنید. همه‌ی ویژگی‌های این وسیله این اطمینان را به شما می‌دهد که به‌راحتی و با خیال راحت مسیرهای کوتاه را با سرعت بالاتری طی کنید. قیمت این اسکیت بورد چیزی معادل ۳ میلیون تومان (۹۹۹ دلار) است.

تخته اسکیت

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه