ابزار سفر: دوش آب گرم همراه

سارا کرایی
سارا کرایی شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: دوش آب گرم همراه

گرفتن دوش آب گرم، پس از یک روز طولانی در دل طبیعت، بهترین روش برای سرحال آمدن و باز پس گرفتن انرژی از دست رفته است. اما آیا می‌شود دوش حمام را با خود به همراه برد؟ جواب این سوال را در ادامه این مطلب کجارو می‌خوانید.

پاکت شاور (Pocket Shower)، دوش حمام سیاری است که به راحتی می‌توانید در مسافرت‌ها یا زمانی که به کوه و دشت می‌روید آن راه همراه خود داشته باشید و از دوش گرفتن در دل طبیعت لذت ببرید. این دوش کیسه‌ای‌شکل، از جنس پارچه‌ی ضدآب و به رنگ سیاه است. 

پاکت شاور

با ریختن ۱۰ لیتر آب درون پاکت شاور، این ابزار باد می‌کند و به شکل کیسه بوکس در می‌آید. بعد از پر کردن آن، دهانه‌ی کیسه را کمی جمع کنید و ببندید، حالا کمی زمان لازم است تا کیسه گرمای خورشید را به خود جذب کند (تا بتوانید دوش آب گرم بگیرید)، سپس باید پاکت شاور را با سیم ۶ متری، که در بسته‌بندی محصول ارائه می‌شود، آویزان کرد. در قسمت زیرین کیسه، آبفشانی تعبیه شده که قابل تنظیم است و می‌توانید به وسیله‌ی آن میزان خروج آب را به دلخواه خود تغییر دهید.

پاکت شاور

پاکت شاور بسیار سبک و فشرده است؛ جمع می‌شود و درون یک کیسه‌ی ۸ در ۱۵ سانتی‌متری جا می‌گیرد و فقط ۱۱۰ گرم وزن دارد. با هر بار پر کردن کیسه می‌توانید ۸ تا ۹ دقیقه دوش بگیرید. به راحتی باز و بسته می‌شود. حتی می‌توانید از آن به عنوان ساک استفاده کنید و وسایل سفر خود را در آن حمل کنید.

پاکت شاور

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع campmor

دیدگاه