ابزار سفر: کتابی از جنس ادویه

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کتابی از جنس ادویه

اگر دوست دارید در حین سفر غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی پخت کنید اما به همراه داشتن شیشه‌های جورواجور ادویه برای شما کاری آسانی نیست، در این مقاله با کجارو همراه باشید تا شما را با کتابی آشنا کنیم که جابه‌جایی ادویه‌های مختلف را برای شما راحت می‌کند.

بدون شک آنچه به غذا عطر و طعم خوش می‌دهد ادویه‌های به کار رفته در آن است، به خصوص غذاهای آسیایی که طعم خوش آن‌ها اغلب (مثل غذاهای ایرانی) از ترکیب مجموعه‌ای از ادویه‌های جورواجور به دست می‌آید. شاید برای شما پیش آمده باشد که در حین سفر هوس کردید خودتان غذا درست کنید و با مشکل جابه‌جایی شیشه‌های رنگارنگ و جورواجور ادویه رو به رو شده‌اید. به همراه داشتن ادویه کار چندان ساده‌ای نیست، به همین دلیل است که گروهی به فکر ساخت کتاب ادویه‌ای افتادند که این مشکل را حل می‌کند.

کتاب ادویه

این کتاب کوچک و کاربردی، حتی در جیب هم جا می‌شود و ورقه‌هایی از جنس ادویه دارد. 

کتاب ادویه

معمولا ادویه‌ها را به شکل پودر شده درون شیشه‌ای مخصوص نگهداری می‌کنیم، اما از حالا به بعد می‌توانید درست مثل صابون‌های کاغذی، یک برگه از این کتاب جدا کنید و به آسانی به غذا اضافه کنید.

کتاب ادویه

ورقه‌های کتاب که از جنس ادویه‌های مختلف هستند، خیلی سریع در غذا حل می‌شوند (رطوبت و گرما باعث حل شدن ورقه‌ی ادویه می‌شود) و عطر و طعمی خوش، مشابه ادویه‌های معمول، به غذا می‌دهند.

کتاب ادویه

برای آن‌هایی که هم عاشق آشپزی‌اند و هم سفر کردن، این کتاب کوچک خوش عطر می‌تواند بهترین هدیه باشد.

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید. 

مطالب مرتبط:

منبع yankodesign

دیدگاه