افتتاح ۱۰ طرح فرودگاهی در هفته دولت

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
افتتاح ۱۰ طرح فرودگاهی در هفته دولت

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۱۰ طرح عمرانی و فرودگاهی با هزینه ۴۱۶ میلیارد ریال در هشت فرودگاه کشور به مناسبت هفته دولت خبر داد.

یدالله آقایی، مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار درباره افتتاح ۱۰ طرح عمرانی و فرودگاهی گفت:

در هفته دولت در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس اپرون به وسعت ۴۵ هزار مترمربع برای پارک هواپیمای مسافری افتتاح می‌شود که بیش از ۷۰میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. همچنین در فرودگاه ارومیه نیز ساختمان ایمنی پرواز این فرودگاه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت که همزمان با هفته دولت ساختمان یگان حفاظت فرودگاه بیرجند و سیستم‌های ناوبری هوایی این فرودگاه با هزینه‌ای معادل ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در این هفته سیستم‌های روشنایی سطوح پروازی سه فرودگاه همدان، بجنورد و رشت به بهره‌برداری رسید که به ترتیب برای آمده شدن این سیستم‌ها ۳۸، ۴۰ و ۳۲ میلیارد ریال از طرف شرکت فرودگاه‌های کشور هزینه شده است؛ همچنین در این هفته سه پروژه عمرانی در فرودگاه بین‌المللی تبریز به بهره‌برداری رسید که بیش از ۱۲۱ میلیارد ریال برای آماده سازی آنها هزینه شده بود.

آقایی همچنین بیان کرد که پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز با ۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در هفته دولت آماده افتتاح است.

مطالب مرتبط:

منبع Cann

دیدگاه