سفر اپ: با Snapseed تصاویر ثبت شده در طول سفر را زیباتر کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با Snapseed تصاویر ثبت شده در طول سفر را زیباتر کنید

Snapseed نام اپلیکیشن ویرایش تصاویر است که کاربران از طریق آن می‌توانند عکس‌هایی را که در طول سفر گرفته‌اند، ویرایش کنند و چهره جذاب‌تری به آن‌ها ببخشند. همراه کجارو باشید تا با Snapseed و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

عکاسی یکی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز است که در حال حاضر بین مردم عمومیت یافته و هر کسی با یک تلفن هوشمند می‌تواند تصاویر بسیار خوبی ثبت کند. در حال حاضر تلفن‌های هوشمند اغلب از دوربین قدرتمندی بهره می‌برند و توانایی بالایی در زمینه ثبت تصویر و ضبط ویدیو دارند. در طول سفر نیز عکاسی از منظره‌ها و حتی ثبت تصاویر خانوادگی در جاذبه‌های تفریحی، حال و هوای بسیار خوبی دارد. عکس‌ها در آینده وسیله خوبی برای تجدید خاطرات هستند و چه بهتر که عکس‌های بسیار زیبایی داشته باشیم. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که همیشه برای ثبت تصاویر عالی نیاز نیست عکاسی ماهری باشید، بلکه با برخی راهکار‌ها می‌توان تصاویر بسیار خوبی ثبت کرد. اپلیکیشن Snapseed یکی از برنامه‌هایی است که کاربران بعد از ثبت تصویر، می‌توانند از طریق آن عکسشان را زیبا کنند. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از ویرایش و بهبود عکس با این برنامه را ببینید.

snapseed

Snapseed توسط تیم نرم افزاری Nik توسعه داده شده که این تیم نیز زیرمجموعه گوگل به حساب می‌آید. اپلیکیشن مذکور برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده و به همین دلیل تعداد بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند می‌توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که این برنامه جزو ۱۰۰ اپلیکیشن برتر اندروید در سال ۲۰۱۵ توسط PC Magazine اعلام شد. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند چهره جذاب‌تری به تصاویرشان ببخشند و آن را زیباتر سازند. امکان تنظیم خودکار شدت رنگ و کنتراست در این برنامه وجود دارد و همچنین کاربر نیز می‌تواند فیلتر‌های مختلفی را روی تصویر اعمال کند. یکی دیگر از مزیت‌های اسنپ‌سید دارا بودن تاریخچه است که با کمک آن کاربران می‌توانند تصویر را به ویرایش‌های قبلی باز گردانند. در نسخه ۲.۰ به بعد این اپلیکیشن فیلتر‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید Snapseed را برای اندروید دانلود کنید.

دانلود

سفر اپ روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ در کجارو منتشر می‌شود. شما همراهان کجارویی نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه