ابزار سفر: چمدان متحرک

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: چمدان متحرک

مدوبگ چمدانی هوشمند است که می‌توانید مثل موتورسیکلت روی آن بشینید و آن را برانید. اما این تنها ویژگی این چمدان نیست با کجارو همراه باشید و بیشتر درباره‌ی آن بخوانید.

از این‌که در سفر چمدان‌های سنگین را به دنبال خود بکشید خسته شده‌اید؟

چمدان هوشمند

 به نظر می‌رسد این مشکل همیشگی مسافران، بالاخره، به دست یک کارآفرین اهل شیکاگو، کوین ادانل (Kevin O’Donnell)، حل شده است. او با الهام از دوست موتور سوارش دست به طراحی اولین چمدان هوشمند موتوری دنیا، مدوبگ (Modobag)، زده است. این چمدان ۱۳ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و با هر بار شارژ ۱۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. حتی می‌توانید روی چمدان بنشینید و مثل یک موتورسیکلت کوچک و یا اسکوتر به‌راحتی آن را برانید.

چمدان متحرک

مدوبگ سبک (۸ کیلوگرم) و در عین حال جادار است. نشمین‌گاه اسفنجی این چمدان تا ۱۱۸ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. به علاوه، سیستم دو ترمزه چمدان هدایت آن را راحت‌تر کرده است. اما اگر نشستن روی چمدان چندان به نظرتان خوشایند نیست، می‌توانید دسته‌‌ی جمع‌شونده‌ی چمدان را بالا بکشید و آن را به دنبال خود بکشید. همچنین، اگر با کودک سفر می‌کنید، می‌توانید او را روی چمدان بنشانید.

چمدان متحرک

از جمله مزایای این چمدان می‌توان به دو پورت USB برای شارژ کردن، سیستم GPRS-GSM، جیب‌ مخصوص نگه‌داری تلفن همراه و تبلت و محفظه زیپ‌دار مناسب برای لپتاپ ۱۷ اینچی اشاره کرد. این چمدان یک اپلیکیشن موبایل هم دارد که روی گوشی‌های ios و اندروید نصب می‌شود. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از موقعیت چمدان آگاه شوید.

همین حالا با پرداخت ۹۹۵ دلار در سایت ایندیگو، می‌توانید صاحب این چمدان شوید.

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید. 

مطالب مرتبط:

منبع gonomad

دیدگاه