احداث فرودگاه جدید اهواز با سرمایه گذاری فرانسه

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
احداث فرودگاه جدید اهواز با سرمایه گذاری فرانسه

فرودگاه جدید اهواز یکی از پروژه‌های ویژه راه و شهرسازی است و با توجه به دیداری که استاندار خوزستان با وزیر راه داشته این طور عنوان شده که طرح احداث فرودگاه در بسته سرمایه‌گذاری فرانسوی‌ها قرار می‌گیرد و کار ساخت آن بزودی شروع خواهد شد.

منوچهر رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای احداث فرودگاه جدید اهواز، گفت:

پیگیری‌های کشوری و استانی احداث این پروژه انجام گرفته و تنها گره موجود برای احداث فرودگاه جدید بحث سرمایه‌گذاری است که امیدواریم این مسئله نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر حل شود.

منوچهر رحمانی روز گذشته، در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی اهواز بیان کرد که طبق توافق‌نامه‌های وزارتخانه با فرانسوی‌ها و در نظر گرفتن بسته سرمایه‌گذاری آن‌ها در بخش‌های مختلف کشور، در تلاش هستیم تا فرودگاه جدید اهواز را نیز در این بسته سرمایه‌گذاری بگنجانیم تا گره احداث فرودگاه گشوده شود.

رحمانی همچنین گفت که به دستور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور که به‌عنوان یکی از اعضای وزارتخانه فعالیت می‌کند در اهواز حضور پیدا کرد و با بررسی‌های میدانی از نزدیک با مشکلات اجرای طرح احداث فرودگاه آشنا شد.

رحمانی در خصوص سفر وزیر راه و شهرسازی به اهواز عنوان کرد:

امیدواریم طی این سفر که در هفته آینده انجام می‌شود، بتوانیم علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف، ۴ پروژه خاص حوزه راه استان را پیگیری کنیم و شاهد تسریع عملیات در این ۴ پروژه باشیم.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه