هتل رزرو کنید و بلیت مجانی هواپیما بگیرید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
هتل رزرو کنید و بلیت مجانی هواپیما بگیرید!

هواپیمایی ماهان، با انتخاب هتل یار به‌عنوان سایت منتخب همکار در رزرو هتل برای مسافران ماهان، امکانات جدیدی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

هواپیمایی ماهان، با انتخاب هتل یار به‌عنوان سایت منتخب همکار در رزرو هتل برای مسافران ماهان، امکانات جدیدی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به‌ازای امتیاز حاصل از تعداد شب‌های اقامت در هتل‌های رزرو شده، از خدمات رایگان پروازی این هواپیمایی بهره‌­مند شوند. پس اگر شما جزو افرادی هستید  که به‌دلایل شغلی و حرفه‌­ای زیاد مسافرت می‌کنید یا اینکه کلا خوش سفر هستید و اهل ایران­گردی، فقط کافی است عضو باشگاه هواپیمایی ماهان شوید و با هربار رزرو هتل از طریق سایت هتلیار، به‌ازای هر شب اقامت، پنجاه مایل پرواز مجانی به پنل کاربری خود اضافه کنید.

برای عضویت در باشگاه هواپیمایی ماهان، طبیعتا باید جزو مسافران پروازی این شرکت هوایی بوده باشید و اگر تاکنون با این ایرلاین، پروازی نداشته‌­اید از همین حالا به فکر باشید! و اگر هم پرواز داشته‌اید ولی در باشگاه عضو نشده‌­اید، فقط کافی است با ورود به سایت این شرکت هوایی، برای خود حساب کاربری باز کنید.

باشگاه مشتریان ماهان به‌ازای تعداد پروازهای شما، به شما امکانات ویژه و تخفیف‌های مختلفی می­‌دهد. اما در کنار این خدمات ویژه، از این به بعد با هربار رزرو هتل در سایت هتل یار می‌­توانید امتیازهای خود را به حدی برسانید که حتی بلیط پرواز رایگان از تهران تا دبی را نصیب شما کند. پس از همین حالا به فکر باشید و این آفر را که می‌­تواند در دراز مدت هزینه­‌های قابل‌توجهی را به جیب شما بازگرداند از دست ندهید.

برای جزئیات بیشتر، کانال تلگرام هتل یار را دنبال کنید

مطالب مرتبط:

دیدگاه