خرید اینترنتی بلیط هواپیما چقدر سفر را آسان‌تر می‌کند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
خرید اینترنتی بلیط هواپیما چقدر سفر را آسان‌تر می‌کند؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، یکی از آن راه‌های مدرن و تکنولوژی محوری است که به خاطر راحتی‌اش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چند روز پیش داشتم با یکی از مسافران ایرانی حرف می‌زدم که مدت‌هاست جزو همین طرفداران پرو پا قرص خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. کسی که به‌دلیل موقعیت کاری‌اش و علاقه‌ای که به سفر دارد، زیاد با هواپیما و بلیط هواپیما سر و کار دارد و به گفته خودش از یک جایی به بعد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به‌کلی جایگزین خرید حضوری آن کرده است. وقتی از او خواستم که مزایای خرید اینترتی بلیط هواپیما را برایم بگوید، حرفش را این‌طور شروع کرد:

در دنیایی که همه چیز احتیاج به سرعت بیشتری دارد، لازم است تا می‌توانیم سراغ راه‌هایی برویم که کمتر اتلاف وقت دارند. مدت‌ها بلیط هواپیمایم را به‌صورت حضوری خریداری می‌کردم، اما همان موقع قبض‌هایم را اینترنتی یا تلفنی پرداخت می‌کردم، به این فکر افتادم که چرا همچنان به روش‌های قدیمی سفر می‌کنم؟ کمی پرس و جو کردم و بعد متوجه شدم همان اطلاعاتی که من از کارگزاران فروش بلیط می‌شنوم و برای شنیدنش مسیر طولانی را هم طی می‌کنم، همین جا، در خانه یا در محل کارم و در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهم بهشان دسترسی دارم. برای گذراندن مراحل خرید و پرداخت وجه هم فقط باید همان کارهایی را انجام دهم که برای هر خرید اینترنتی دیگری انجام می‌دهم. هیچ کار سخت و پیچیده‌ای هم نیست. به‌جز اینکه خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سریع‌تر پیش بردن کارهایم کمک می‌کند، زمان کافی برای تصمیم‌گیری هم دارم. تازه خیلی چیزها برایم روشن‌تر هم شده؛ گاهی توی همین گشت‌وگذار‌ها در سایت‌های خرید بلیط هواپیما، متوجه می‌شوم اگر یک روز سفرم را جابه‌جا کنم، می‌توانم با پرواز ارزان‌تری سفر کنم یا در این مدت فهمیدم که پروازهای ایرلاین‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند و خودم می‌توانم بهترین یا ارزان‌ترینشان را انتخاب کنم یا حتی اینکه چقدر دستم برای انتخاب ساعت پرواز باز است. به‌جز اینها احتیاج به مرخصی ساعتی از محل کارم ندارم و می‌توانم بعد یا قبل از ساعت کاری‌ام مراحل خرید را انجام دهم. همه این دلایل باعث شدند که طبعا خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به خرید حضوری‌اش ترجیح دهم.

زورق، سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز را چقدر می‌شناسید؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

زورق یکی از سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل است که چند سال است با  یک هدف خیلی ساده اما بزرگ کارش را شروع کرده؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافران ایرانی. حالا هم با گذشتن  چند سال متمادی از فعالیتش و تجربه‌اش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و این افتخار را برای خودش داشته باشد که تامین‌کننده نیازهای سفر آن‌ها باشد؛ نیازهایی که به بهترین و باکیفیت‌ترین حالت برطرف می‌شوند؛ از خرید بلیط هواپیما از میان ۹۰۰ ایرلاین‌ داخلی و خارجی گرفته تا رزرو آنلاین هتل از بین ۴۰۰ هزار هتل در دنیا و البته در اختیار گذاشتن راهنماهای سفر جامعی از مقاصد مختلف دنیا که خودش به‌عنوان گنجینه‌ و مزیتی بزرگ برای مسافران محسوب می‌شود.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های زورق این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. گاهی رسیدن به مقصد در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. گاهی احتیاج به پروازهای بدون توقف دارید تا زودتر به مقصدتان برسید اما بعضی وقت‌ها بدتان نمی‌آید در شهری توقف کنید که ویزای جداگانه هم نمی‌خواهد و آنجا هم یک گشتی بزنید. بعضی وقت‌ها حاضرید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیما پرداخت کنید اما پروازتان امکانات ویژه داشته باشد و گاهی هم شرایط پرواز برایتان مهم نیست و دنبال ارزان‌ترین پرواز هستید.

داشتن انتخابی درست، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که زورق این امکان را برایتان فراهم کرده است. به‌جز خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد و رزرو آنلاین هتل، زورق به بخش زیادی از سوالات مسافران، پیش از سفر یا در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ مطالبی که زورق در قالب اطلاعات شهرهای مختلف منتشر می‌کند، به مسافران ایرانی کمک می‌کند تا به سوالات خود پاسخ بدهد و در طول سفر، راهنمای خودشان باشند و نیازی به هیچ لیدر و همراه نداشته باشند، برای روزهای سفرشان با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، برنامه‌ریزی کنند و از وقتشان در سفر، به بهترین شکل استفاده کنند. این اطلاعات برای بعضی شهرهای پرطرفدار دنیا، در قالب اپلیکیشن اندرویدی هم به‌صورت رایگان در زورق هست تا در طول سفر روی موبایل همراهتان داشته باشید. حتی گاهی می‌توانید برای انتخاب مقصد هم سراغ راهنمای سفرهای زورق بروید تا شهرهای دنیا را بشناسید و مقصدی مناسب با نوع سفر و بودجه‌ و علاقه‌تان پیدا کنید.

وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته، بعد از خرید و در حین سفرتان هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که زورق برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

زورق در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی هم برای مسافرانش در نظر می‌گیرد؛ تابستان هم فصل سفر است و تخفیف‌های تابستان امسال در زورق ادامه دارند. می‌توانید با مراجعه به سایت، در ????? ?????? ???? عضو شوید و از خبر داغ تخفیف‌ها باخبر شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه