۹۴ هتل در اصفهان برای مسافران تابستانی آماده شد

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
۹۴ هتل در اصفهان برای مسافران تابستانی آماده شد

تا پایان امسال ظرفیت اقامت در استان اصفهان به ۲۰ هزار تخت افزایش می‌یابد و ۹۴ هتل در اصفهان آماده‌ی اسکان مسافران تابستانی هستند.

«فریدون اللهیاری» دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، گفت:

برای ارائه‌ی خدمات بهینه به گردشگران، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان چند طرح را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله مهندسی وام‌های اداره کل ارائه‌ی مجوز و تسهیلات در راستای حمایت از بخش خصوصی، در زمینه توسعه واحدهای اقامتی است، به‌گونه‌ای که با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال، شاهد افزایش ظرفیت اقامت استان از ۱۶ هزار و ۵۰۰ تخت به ۲۰ هزار تخت خواهیم بود.

وی گفت که طرح نظارت بر تاسیسات گردشگری به صورت تلفیقی با هماهنگی کارکنان معاونت گردشگری اداره‌ی کل و کارکنان اداراتی همچون تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صنعت و معدن و اصناف در تمامی نقاط اصفهان از یک ماه گذشته آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه می‌یابد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان بیان کرد که همچنین با هماهنگی اداره‌‌ی کل آموزش ‌و پرورش ۳۷۳ مدرسه با ظرفیت ۳ هزار و ۳۰۰ کلاس و در قالب ۳۶ پایگاه آماده ارائه خدمات اقامتی به گردشگران بوده و این در حالی است که از این تعداد ۱۱۴ مدرسه در شهر اصفهان به گردشگران خدمات اقامتی ارائه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان همچنین به کمپ‌های موقت اسکان گردشگران نیز اشاره‌ کرد و گفت که کمپ موقت اسکانی گردشگران در باغ فدک اصفهان آماده‌ خدمات‌رسانی به گردشگران است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه