لوفتهانزا پرواز مستقیم تهران - مونیخ را آغاز می‌کند

مینا داودی
مینا داودی یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
لوفتهانزا پرواز مستقیم تهران - مونیخ را آغاز می‌کند

هواپیمایی لوفتهانزا با آغاز پرواز مستقیم تهران-مونیخ فعالیت‌هایش را در ایران تقویت می‌کند. با کجارو همراه باشید.

از ۴ ژوئیه ۲۰۱۶، سه پرواز هفتگی به هاب مونیخ لوفتهانزا، پروازهای روزانه از فرانکفورت را تقویت می‌کند و تعداد پروازهای هفتگی بین دو کشور را به ده پرواز افزایش می‌دهد.

پروازهای جدید به مونیخ با هواپیمای Airbus A330-300 انجام خواهد گرفت که سرویس فرست کلاس پنج‌ستاره لوفتهانزا، کلاس تجاری با فضای بیشتر، کلاس اقتصادی ممتاز جدید و کلاس اقتصادی را ارائه می‌کند.

بر اساس رتبه‌بندی Skytrax فرودگاه مونیخ تنها فرودگاه پنج‌ستاره‌ی اروپاست که تجربه‌ی سفری با کیفیت بالا را برای مسافران این شهر باواریایی، چه در هنگام ورود و چه در هنگام خروج، تضمین می‌کند. ترمینال ۲ فرودگاه مونیخ، به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تاسیسات مسافری جهان به هواپیمایی لوفتهانزا و شرکایش در Star Alliance اختصاص یافته و با داشتن رکورد ۳۰ دقیقه‌ای برای پروازهای ادامه مسیر، اغلب هاب‌های اروپا را پشت سر گذاشته است.

علاوه بر این، به‌تازگی ترمینال ماهواره‌ای جدیدی در ترمینال ۲ افتتاح شده که دسترسی به آن از طریق سیستم حمل و نقل زیرزمینی امکان‌پذیر است و طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را به‌همراه راحتی سفر در محیطی جذاب و جادار، غرق در نور طبیعی و استراحتگاه‌های جدید برای مسافران، ارائه می‌کند.

شاهر مراد، مدیر گروه لوفتهانزا در ایران، گفت:

لوفتهانزا برای نخستین‌بار در چند دهه‌ گذشته، تعداد پروازهایش را به تهران افزایش می‌دهد. با پروازهای جدید به مونیخ گزینه‌های بیشتری در اختیار مسافرانی که قصد سفر بین این دوکشور و مقاصد دیگر را دارند، قرار می‌گیرد. از آنجایی که پروازها صبح زود به مونیخ می‌رسند، مسافران فرصت کافی برای دیدار از مرکز باواریا را خواهند داشت یا می‌توانند به‌راحتی به چندین مقصد در اروپا و آمریکای شمالی سفر کنند.

پروازهای مونیخ در یک نگاه:

مونیخ به تهران

LH 602

خروج: ۲۲:۱۰

ورود: ۵:۲۰ روز بعد

دوشنبه، پنجشنبه، شنبه

تهران به مونیخ

LH 603

خروج: ۶:۵۵

ورود: ۹:۳۰

سه‌شنبه، جمعه، یکشنبه

 

کارستن زانگ، مدیر منطقه‌ای خلیج فارس، ایران، افغانستان و پاکستان، گفت:

ما از راه‌اندازی سرویس جدید مونیخ که فرصت بهتری برای نمایش محصولات درون‌پروازی فوق‌العاده‌ی لوفتهانزا را می‌دهد، بسیار خوشنودیم. مسافران این پرواز می‌توانند از فرست کلاس، کلاس تجاری و کلاس‌های اقتصادی ممتاز و اقتصادی بهره‌مند شوند. در فرودگاه نیز مسافران می‌توانند در پنج استراحتگاه ویژه در ترمینال ماهواره‌ای اختصاصی در مونیخ، راحتی و آسایش را تجربه کنند.

با افزوده‌شدن پرواز مونیخ، تعداد پروازهای گروه لوفتهانزا به تهران، به ۲۴ پرواز هفتگی از طریق هاب‌های فرانکفورت، مونیخ و وین افزایش می‌یابد.

تیمور گودرزی‌پور، معاون فروش و خدمات گروه لوفتهانزا در خاورمیانه، آفریقا و شرق اروپا گفت:

سرویس لوفتهانزا به تهران که به‌مدت ۶۰ سال بدون وقفه انجام گرفته است، با تداوم رشد سرویس‌های ما در این کشور، قوی‌تر می‌شود. هواپیمایی اتریش، شرکت دیگر این گروه، ظرفیت پروازهای وین-تهران را در تابستان امسال دو برابر کرد و اواخر امسال هم پروازهای بین وین و اصفهان را آغاز خواهد کرد.

Austrian Airlines از هاب وین سرویس‌های گروه لوفتهانزا به شهرهای اروپای مرکزی و شرقی را راهبری می‌کند. این شرکت همچنین پروازهای ادامه مسیر به بسیاری از مقصد‌های پرطرفدار آمریکای شمالی را ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه