آخرین عکس های عکاسان، قبل از مرگ

محسن اصفهانی زاده | شنبه, ۹ مرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

عکاسانی در جهان وجود داشته‌اند که برای گرفتن عکسی منحصربه‌فرد جان خود را از دست داده‌اند. با برخی از آنان آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

گاهی اوقات عکاسان برای عکاسی از منظره‌ای دیدنی و قابل‌توجه، جان‌شان را در معرض خطر قرار می‌دهند. به عبارتی دیگر آن‌ها در مکانی نادرست در زمانی نادرست هستند. در هرصورت آخرین عکس‌های عکاس قبل از مرگش، اغلب ترسناک‌ترین عکس‌ها هستند.

بیل بیگرت قبل از سقوط برج دوم

last images

بیل بیگرت، خبرنگار عکاس، ماجرایش به ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در نیویورک برمی‌گردد. او شروع به عکاسی از حمله‌ی تروریست‌ها به مرکز تجارت جهانی کرد. آخرین عکس‌اش قبل از ریزش برج دوم است، عکسی که پایانِ غم‌انگیز زندگی‌اش را رقم زد.

رابرت لندزبرگ قبل از تسلیم شدن در برابر آتشفشان

last images

رابرت لندزبرگ به عکاسی از کوه سنت‌هلن هنگام فوران در سال ۱۹۸۰ پرداخت. هنگامی که متوجه شد از خاکستر آتشفشان راه گریزی ندارد؛ در جای خود ماند و شروع به عکاسی کرد. سپس با بدن‌اش از دوربین محافظت کرد تا آسیبی به عکس‌ها وارد نشود.

کانر کامینگز قبل از سقوط از ۵۲ طبقه

last images

کانر کامینگز، عکاس بیست ساله، علاقه‌اش عکاسی از ماجراهای مردم بود. اواخر دسامبر، او در حال عکاسی از نیویورک بود. این عکس‌، که دستش نیز در عکس پیداست، از بالای هتل چهار فصل است... درست قبل از سقوط‌اش از ۵۲ طبقه و مرگ غم‌انگیزش.

آخرین عکس از کانر

last images

این آخرین عکس از کانر کامینگز قبل از مرگ اوست. عکس توسط دوست ۱۸ ساله‌اش، دیمیتری اولیوارس گرفته شده است. او همراه با کانر در آن روز شوم در حال عکاسی بودند.

جان و جکی نیل قبل از سونامی سال ۲۰۰۴

last images

زوج کانادایی جان و جکی نیل برای تعطیلات در سال ۲۰۰۴ به خائولکِ تایلند رفتند. هنگامی که آن‌ها متوجه موجی عظیم در سرتاسر افق شدند، شروع گرفتن عکس از آن کردند.

سونامی

last images

تعداد اندکی فهمیدند، که موجی به ارتفاع ۳۵ فوت شهر را در هم می‌شکند، و خیلی‌ها از جمله این زوج می‌کشد. این آخرین عکس از آن‌ها است.

ریچارد هندرسون قبل از طوفان

last images

طوفان در ال‌رنوِ اوکلاهاما در سال ۲۰۱۳، خسارات گسترده‌ای را به بار آورد. ریچارد هندرسون، در حال عکاسی و فیلم‌برداری از طوفان، تا آخرین لحظه‌ی زندگی‌اش بود. این عکس را گویا در دقایق پایانی عمرش گرفته است.

طوفان

last images

این عکس نمای بهتری از طوفان است، که از ویدئوی ریچارد هندرسون برداشت شده است. این عکس نشان می‌دهد که چگونه گردباد شکل گرفته است.

جیدیل ال سونامی قبل از تصادف

last images

جیدیل ال سونامی، موزیسین معروف سبک رِگِی، این عکس سلفی را چند لحظه قبل از مرگش، در اثر تصادف با یک وسیله‌ی نقلیه، گرفته است.  

 

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه