۱۰ جاذبه مهم گردشگری در دبی

سارا صریحی | پنجشنبه, ۷ مرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

دبی در واقع یک دهکده‌ ماهی‌گیری کوچک بود که خیلی زود به یک ابرشهر پیشرفته و صنعتی تبدیل شد و توانست جایگاه خود را در منطقه‌ خلیج فارس به‌خوبی و با وجود نفت ثابت و محکم کند. این شهر گرم و آفتابی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا و آسیا است و سالانه گردشگران فراوانی را میزبانی می‌کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید با کجارو همراه باشید تا با ۱۰ جاذبه‌ی گردشگری معروف این شهر آشنا شوید.

دبی از آن شهرهایی است که به‌دلیل قرار گرفتن در آب‌های خلیج فارس و نزدیکی به کشورمان، میزبان ایرانی‌های زیادی است. این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که با مهم‌ترین‌های آن‌ها آشنا خواهید شد.

برج‌العرب

برج‌العرب

برج‌العرب در واقع لوکس‌ترین هتل دنیا در دبی است که نماد شهر هم محسوب می‌شود. اگر توانایی مالی اقامت در این هتل را ندارید حداقل می‌توانید زیبایی آن را از بیرون نظاره‌گر باشید.

برج خلیفه

برج خلیفه

مقالات مرتبط:

برج خلیفه که بلندترین برج دنیا است، دیگر جاذبه‌ی گرشگری دبی است.

دبی مال

دوبی مال

دبی مال یک مرکز معمولی نیست و بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا است که یک آکواریوم بزرگ، یک دریاچه و بزرگ‌ترین فواره‌ی دنیا را هم در خود جای داده است.

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا

ساحلی کاملا ماسه‌ای که برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب است.

خور دبی

خور دوبی

برای دیدن دبی قدیمی و سیر کردن در سوق‌های عربی حتما سوار یکی از قایق‌های موجود شوید و شهر را به تماشا بنشینید.

موزه‌ دبی

موزه‌ی دوبی

در موزه‌ی دبی می‌توانید داستان تحولات صورت گرفته در این دهکده‌ی ماهیگیری قدیمی و تبدیل شدن آن به یک ابر شهر پیشرفته را ببینید.

باغ شگفت‌انگیز

باغ شگفت‌انگیز

بسیار جالب است که بدانید بزرگ‌ترین باغ گل جهان با ۴۵ میلیون گل در دبی قرار گرفته است.

مدینه الجمیرا

مدینه الجمیرا

یک مرکز خرید عربی با منظره‌ی برج‌العرب و رستوران‌ها و فروشگاه‌های عالی که می‌تواند مکان بسیار خوبی برای گذراندن وقت باشد.

جزیره‌ی نخلی

جزیره‌ی نخلی

به این جزیره‌ی نخلی بروید، جایی که توجه جهانیان را به‌دلیل دارا بودن بهترین منظره از شهر به خود جلب کرده است.

دبی مارینا

دوبی مارینا

برای ریلکس کردن و خوردن یک وعده‌ی غذایی عالی با پس زمینه‌ی برج‌های سربه‌فلک‌کشیده، می‌توانید به تفرج‌گاه ساحلی دبی بروید و از قایق‌های لوکس موجود استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

منبع ucityguides

دیدگاه