کجارو یک ساله شد!

مینا داودی
مینا داودی شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
کجارو یک ساله شد!

کجارو یک ساله شد! یک سال از اولین روز معرفی سایت کجارو گذشت و از همراهی شما عزیزان در این یک سال کمال قدردانی را داریم. با ما در این گزارش همراه باشید تا خلاصه از فعالیت‌های کجارو در سالی که گذشت را مطالعه کنید.

وبسایت کجارو به طور رسمی از روز یکم مرداد ۱۳۹۴ معرفی شد. تا امروز، یک سال بعد، بیش از ۶ هزار مقاله در دسته‌های مختلف در کجارو منتشر شد و بیش ۱۲ میلیون بازدید و ۸ میلیون بازدیدکننده داشته است. در این گزارش قصد داریم تا کمی شما را با پشت صحنه‌ی کجارو آشنا کنیم.

شهرهایی که از کجارو بیشتر بازدید را داشته‌اند

کجارو

همانطور که در نمودار می‌بینید، گذشته از ۵۹٪ از داده‌ها که مربوط به مناطق نامشخص و یا به دلیل تغییر آی پی کاربر است، بیشترین بازدید مربوط به تهران و به دنبال آن به ترتیب اهواز، مشهد، همدان، اصفهان، تبریز، شیراز، ارومیه و سبزوار است.

سن و جنسیت بازدیدکنندگان

کجارو

کجارو

طبق نمودار و جدول بالا، بیشترین بازدید مربوط به سنین بین ۲۵ تا ۳۴ بود که ۴۲٪ از بازدیدکنندگان کجارو را تشکیل می‌دهد. رتبه‌ی دوم مربوط به سنین بین ۳۵ تا ۴۴ سال و ۱۹٪ از بازدیدکنندگان است.

در نمودار زیر بازدیدکنندگان را براساس جنسیت تقسیم کرده‌ایم:

کجارو

همانطور که مشاهده می‌کنید، ۷۵٪ از بازدیدکنندگان کجارو مرد و ۲۵٪ زنان هستند.

پربازدیدترین مقالات کجارو در یک سال گذشته

مقاله‌های زیر به ترتیب رتبه‌های ۱ تا ۲۱ را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند:

درپایان از همراهی شما عزیزان در این یک سال کمال تشکر و قدردانی را داریم ولازم به ذکر است که این دستاوردها بدون همراهی شما عزیزان میسر نبود. کجارو همواره آماده‌ی شنیدن نظرات،‌ پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان است. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه