ساخت محیط نسخه جدید جنگ ستارگان در ماه آوریل آغاز می شود

سعید میرزاپور | چهار شنبه, ۳۰ تیر ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

جنگ ستارگان از سری فیلم‌های محبوب است که طرفداران زیادی دارند و حالا بسیاری از این افراد منتظر نسخه جدیدی از آن هستند. گفته می‌ّشود ساخت صحنه نسخه جدید این فیلم در ماه آوریل آغاز می‌شود. همراه کجارو باشید.

ووکی‌ها (طرفداران Wookiee در فیلم جنگ ستارگان) پیگیر اخبار حوزه نسخه جدید از این فیلم هستند و حالا اخبار جالب توجهی در این خصوص منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گفته می‌شود که ساخت و ساز محیط فیلم جنگ ستارگان از ماه آوریل آغاز خواهد شد.

جنگ ستارگان

خبر شروع ساخت محیط نسخه جدید جنگ ستارگان را مدیرعامل دیزنی (Disney) در کنفرانس سالیانه این شرکت با سهامدارن داد. باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل دیزنی، گفت:

ما اقداماتی را در زمینه سایز، طبیعت و پیچیدگی‌های محیط پیش از ایجاد پس زمینه انجام دادیم. برخی اقدامات در زمینه کارهای اولیه وجود دارد و من فکر می‌کنم آن چیزی که می‌سازیم شگفت‌انگیز خواهد بود.

جنگ ستارگان

جنگ ستارگان

این طرح روی ۱۴ زمین از دیزنی‌لند و دیزنی ورلد احداث خواهد شد و زمان افتتاح آن فعلا معلوم نیست. حال با این اوصاف باید منتظر ماند تا اقدامات لازم انجام شود تا در نهایت شاهد بخش جدیدی از این فیلم دوست‌داشتنی باشیم.

مطالب مرتبط:

منبع huffingtonpost

دیدگاه