ساعت طرح زوج و فرد در ماه رمضان کاهش می‌یابد

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
ساعت طرح زوج و فرد در ماه رمضان کاهش می‌یابد

ساعات محدوده طرح زوج و فرد پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد.

«سردار سیدتیمور حسینی» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت که همزمان با حلول ماه مبارک رمضان جریان بار ترافیکی در این ماه تغیراتی خواهد داشت. در این ایام بار صبحگاهی با تاخیر آغاز شده، بار ترافیکی بین روز نیز ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد اما بار ترافیکی عصرگاهی از حوالی ساعت ۵ الی ۶ بعدازظهر آغاز شده و تا دقایقی قبل از اذان مغرب به اوج خود رسیده و ما شرایط پرفشار ترافیکی را در معابر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در همین راستا پلیس تمهیدات ویژه‌ای را به منظور روان‌سازی ترافیک و تسهیل در آمد و شد در نظر گرفته است، افزود که با توجه به اینکه حجم ترافیک در نقاط مرکزی پایتخت بیشتر از سایر مناطق خواهد بود، از این رو تصمیم بر آن شد تا در ایام ماه مبارک رمضان ساعت اجرای طرح زوج و فرد ۲ ساعت کاهش یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد که براین اساس ساعت اجرای طرح ترافیک بدون هیچ تغییری از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت اما ساعت اجرای طرح زوج و فرد با دو ساعت کاهش از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و به جای ساعت ۱۹ در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با ساعات پایان طرح ترافیک، در ساعت ۱۷ به پایان خواهد رسید.

حسینی با تاکید بر اینکه این تصمیم تنها برای ماه مبارک رمضان بوده گفت که در دیگر ایام سال، ساعت طرح زوج و فرد تغییری نخواهد کرد و نیز در این ایام همکاران من در ساعات پیک ترافیک و ساعات پس از افطار در آماده باش بوده و در نقاطی که دارای حجم تردد بالا بوده و ترافیک در آن وجود دارد مستقر خواهند شد.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه