کارگاه های آموزشی برای فعالان گردشگری در ماه رمضان برگزار می شود

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کارگاه های آموزشی برای فعالان گردشگری در ماه رمضان برگزار می شود

به گفته‌ی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، کارگاه‌های آموزشی برای فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با مشارکت و همکاری موزه ملی ایران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

«رجبعلی خسروآبادی»، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  استان تهران، با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی برای فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در ماه رمضان برگزار می‌شود گفت:

ماه رمضان فرصتی مناسب برای آموزش فعالان صنعت گردشگری در استان تهران است و به‌ دلیل کاهش شدید اجرای تورهای داخلی در این ماه، بسیاری از شاغلان این صنعت از جمله راهنمایان گردشگری، کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی از وقت آزادتری نسبت به سایر ماه‌های سال برخوردارند.

وی بیان کرد که نخستین مکانی که گردشگران خارجی خواستار بازدید از آن هستند، موزه‌ ملی ایران است. پس راهنمایان تهران باید بیشترین مهارت و دانش علمی را در بیان دوره‌های تاریخی نمایش داده شده در اين موزه داشته باشند، چرا كه روایت درست از تاریخ ایران در موزه ملی می‌تواند گردشگران داخلی و حتی خارجی را برای بازدید از اماکنی که این آثار از آن مناطق به‌دست آمده‌ مشتاق کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه