احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو آغاز شد

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
احداث یک مجتمع توریستی در اردبیل از نو آغاز شد

عملیات فیزیکی احداث یک مجتمع توریستی در سرعین اردبیل آغاز می‌شود. این درحالی است که این پروژه در ۸ سال گذشته متوقف شده بود.

اقدامات اولیه برای احداث این پروژه در ۸ سال پیش آغاز و به‌دلیل تغییر مدیریت‌ها و بروز برخی اختلافات و حاشیه‌ها، روند اجرایی آن تاکنون حدود ۵ درصد پیشرفت داشته است.

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت توسعه‌ی گردشگری ایران، این مجتمع شامل بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هتل استان اردبیل و یک مجتمع بزرگ آب‌درمانی با پیشرفته‌ترین متد علمی و حرفه‌ای و نیز بخش قابل توجهی از فرصت‌های تجاری است.

حسینی، در این‌باره بیان کرد که مشکل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام یا متوقف شده کشورمان منابع مالی نیست، بلکه بعضا بی‌توجهی و عدم همدلی و عدم هم‌افزایی مسئولان مربوطه در طول زمان است که باعث مسکوت و متوقف ماندن پروژه‌ها می‌شود.

زمین این پروژه متعلق به شرکت توسعه‌ی گردشگری ایران بوده و طبق توافق‌نامه‌ی منعقده قرار است بخش خصوصی، این پروژه ۴۳ هزار متری را فاز به فاز ساخته و با مشارکت شرکت توسعه‌ی گردشگری ایران به بهره‌برداری برساند و در نهایت تا ۴۰ ماه آینده کلیه‌ی فازهای آن تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه