معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد

مرتضی گودرزی
مرتضی گودرزی سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد

در این قسمت از معرفی سایت شما را با یک وب سایت کاربردی آشنا خواهیم کرد که می‌توان با استفاده از آن قبل از شروع سفر، تمام موارد مورد نیاز در مقصد را براحتی هماهنگ کرد تا مشکلی در مقصد نداشته باشید. در ادامه با کجارو همراه باشید.

معمولاً سفرهای خارجی به دو طریق انجام می‌شود، یکی از طریق تور که در آن شما فقط ثبت نام در تور را انجام می‌دهد و آن شرکت ارائه دهنده تمام کارها اعم از رزرو هتل خرید بلیط و غیره را انجام می‌دهد. و روش درم سفر انفرادی یا مستقل است که شما یا به خاطر مسائل کاری یا حتی گردشگری ترجیح می‌دهید که خودتان به‌صورت مستقل و خارج از تور به سفر بروید.

در روش دوم شما نیاز است که چیزی‌ها نظیر بلیط هواپیما، رزرو اتاق در هتل و حتی رستوران‌ها را خودتان هماهنگ کنید که همین امر احتمالاً باعث سرگردانی شما در بین سایت‌های مختلف در اینترنت می‌شود. اما وب‌سایتی را که ما امروز قصد داریم برای شما معرفی کنیم در واقع تمام خدمات مورد نیاز را یکجا به شما ارائه می‌دهد و کار شما را برای هماهنگ کردن این موارد بسیار آسان می‌کند.

 tripadvisorوب سایت

سایت

آدرس سایت (www.tripadvisor.com) است. به محض ورود به این سایت با صفحه بالا مواجه خواهید شد و همان‌طور که می‌بینید کار بسیار ساده است.

در قسمت بالا سمت راست که نوشته شده  Where are you going، در واقع از شما می‌پرسد که کجا می‌خواهید بروید.

شما شهر مقصد مورد نظر را در آن وارد می‌کنید و لیستی از امکاناتی که می‌توان به شما ارائه شود را در فیلد کناری باز می‌کند.

سایت

ما برای مثال نام شهر شیراز را وارد کردیم، شما می‌توانید هر شهری از هرجای جهان را انتخاب کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. فیلدی باز شده که در آن نوشته، هتل،رستوران، پرواز و کارهای قابل انجام در شیراز برای شما آورده که شما هرکدام را که نیاز داشته باشید روی آن کلیک کرده و به آن وارد می‌شود. بیایید فرض کنید که قرار است در شیراز یک هتل رزرو کنید، پس روی گذینه هتل کلیک می‌کنیم.

هتل

همان‌طور که مشاهده می‌کنید لیست هتل‌های موجود در شیراز را نمایش می‌دهد. در همین‌جا می‌توانید تاریخ ورود به هتل و تعداد نفرات و اتاق‌های مورد نیاز را وارد کنید تا هتل‌های که در این مقطع می‌توانند به شما سرویس بدهند را مشاهده کنید.

ه

وقتی یکی از هتل‌ها را انتخاب کنید یک سری اطلاعات مهم را می‌توانید در صفحه آن مشاهده کنید که می‌تواند به شما در انتخاب یا عدم انتخاب هتل کمک کنید. در اینجا می‌توانید عکس‌های هتل را مشاهده کنید، آدرس آن را به دست آورید. همچنین چیزی که خیلی شما را یاری خواهد این است که می‌توانید نظر مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند را بخوانید و از امتیازات هتل مطلع شوید.

ی

کارکردن با باقی بخش‌های سایت نیز به همین راحتی است مثلا اگر می‌خواهید پروازی رزرو کنید می‌تواند به آسانی نام مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد نفرات مورد نظر را وارد کرده تا تمام پروازهای آن را مشاهده و یکی را برای رزرو انتخاب کنید.

خوانندگان محترم کجارو، اگر شما نیز تجربه استفاده از این سایت یا چنین وب سایت‌های مشابهی را دارید لطفا نظرات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید. با سپاس

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه