۱۱ مقصد فوق العاده که شما توریست دیگری در آنجا نخواهید دید

هانیه احمدی | دوشنبه, ۷ تیر ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

گاهی اوقات افراد به تعطیلات می‌روند تا ساعات خوشی را در کنار دوستان یا خانواده‌ی خود سپری کنند، اما مواقعی هم وجود دارد که بسیاری دوست دارند یک تابستان خوب را تنهایی و در محلی به دور از هیاهو و ازدحام جمعیت تجربه کنند. اگر شما هم در این موقعیت هستید و به دنبال یک گوشه‌ دنج و ساکت می‌گردید این مقاله‌   کجارو را از دست ندهید. ۱۱ مکان تفریحی زیبا، خصوصی و آرام را به شما معرفی خواهیم کرد که در آنها فقط استراحت کنید و تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشید.

۱.جزیره‌ی خصوصی فری گیت، سیشل، شرق آفریقا

سیشل

جزیره‌ای که خانه‌ی هفت ساحل، ۲۲۰۰ لاک پشت غول پیکر الدبرا و بیش از ۱۰۰ گونه از پرندگان گرمسیری است. در واقع این جزیره رویای دوست داران طبیعت است و با داشتن ۱۶ استخر خصوصی در محل‌های اقامت و یک فضای کاملاً آرام یک انتخاب مناسب برای داشتن تعطیلاتی به‌یادماندنی خواهد بود

۲. تفرجگاه Calistoga Ranch، کالیفرنیا 

کالیفرنیا

تفرجگاهی ۱۵۷ هکتاری که در میان یک تنگه در بالای دره‌ ناپا مخفی شده است و از مهمانان خود در خانه‌هایی به شکل کلبه پذیرایی می‌کند. مهمانان می‌توانند روز خود را با پیاده‌روی در طبیعت زیبای این منطقه آغاز کنند و با قدم زدن در تاکستان‌های اطراف از اقامت خود لذت ببرند.

۳. کلبه Blancaneaux، بلیز

بلیز

این کلبه در دهه‌ی ۸۰ و اوایل دهه‌ی ۹۰ یک مقصد خصوصی برای کارگردان مشهور فرانسوی فرانسیس فورد کاپولا و خانواده‌اش بوده است، اما امروز این تفریحگاه با ۲۰ اتاق، آبشار و مسیرهای پیاده‌روی زیبا برای استفاده‌ی عموم است.

۴.Constance Moofushi، مالدیو 

مالدیو

 Constance Moofushi که در جزیره‌ی خصوصی خود قرار دارد این امکان را برای مهمانانش فراهم می‌کند که  یا یک ویلا در کنار ساحل را انتخاب کنند یا یک ویلا که درست بالای آب‌های اقیانوس هند قرار گرفته است. 

۵. هتل Las Alamandas، مکزیک 

مکزیک

هرکدام از سوئیت های رنگارنگ هتل Alamandas با یک تراس شخصی، آب گرم و میز غذاخوری در فضای باز تجهیز شده است.

۶.Amanoi، ویتنام

ویتنام

 ویلا و خانه‌ی تابستانی Amanoi که در میان تپه‌های سرسبز واقع شده‌اند، هردو امکان مشاهده‌ی مناظر زیبایی از پارک ملی Nui Chua و آب‌های دریای شرق و خلیج  Vinh Hy را برای مهمانانش فراهم می‌کنند. برخی از محل‌های اقامت هم با استخر خصوصی و عرشه‌های چوبی تجهیز شده‌اند.

۷.Clayoquot Wilderness، کانادا

کانادا

تفرجگاهی که در نزدیکی یک روستای دور افتاده به نام Tofino در کانادا قرار دارد.  Clayoquot Wilderness  از مهمانان خود در چادرهایی با امکانات فوق العاده و چشم اندازهایی باورنکردنی پذیرایی ‌می‌کند. 

۸.تفرجگاه Vana Belle، تایلند

تایلند

تفرجگاهی که درست در کنار خلیج تایلند واقع شده است و این امکان را برای مهمانانش فراهم می‌کند که به یک ساحل آرام و دنج و مناظر خیره‌کننده از اقیانوس دسترسی داشته باشند و بدون توجه به نوع سوئیت یا ویلای خود از استخر خصوصی  هم بهره ببرند.

۹.هتل ساحلیJake's Treasure، جامایکا

جامایکا

نکته‌ قابل توجه در مورد این هتل این است که هیچکدام از اتاق‌های آن مجهز به امکاناتی نظیر خدمات تلفن، کابل یا اینترنت نیستند. اما اگر به دنبال راههایی برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده هستید انواع سرگرمی‌ها در آن یافت می‌شود ازجمله آشپزی، نقاشی و یوگا.

۱۰.هتل Nayara، کاستاریکا

کاستاریکا

هتل نایارا (Nayara) که با تم آتشفشان Arenal در کاستاریکا طراحی شده است، به مهمانانش تجربه‌ همه جانبه‌ی جنگل بارانی را پیشکش می‌کند. هر سوییت، ویلا یا خانه که در این مجموعه اجاره کنید دارای یک بالکن خصوصی و یک باغچه کوچک هم است.

۱۱.Secret Bay، هند غربی 

هند غربی

یکی از رمانتیک‌ترین مقاصدی که در دنیا پیدا خواهید کرد Secret Bay است که در جنگل ساحلی در جزیره‌ هند غربی در دومنیکن قرار دارد. در این تفرجگاه ویلاها و خانه‌های ییلاقی به گونه ای قرار گرفته‌اند که مهمانان می‌توانند خاطر جمع باشند دارای بیشترین حریم خصوصی هستند.

 

مطالب مرتبط:

منبع housebeautiful

دیدگاه