پرتاب بمب دست‌ساز در فرودگاه شانگهای چین؛ ۴ زخمی

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
پرتاب بمب دست‌ساز در فرودگاه شانگهای چین؛ ۴ زخمی

در فرودگاه بین‌المللی شهر شانگهای چین صبح دیروز انفجاری رخ داده که ناشی از پرتاب یک بمب‌ دست‌ساز از سوی فردی بوده که بعدا دست به خودکشی زده است و در این حادثه چهار نفر مجروح شده‌اند.

دولت محلی در شهر شانگهای در بیانیه‌ای در خصوص این حادثه اعلام کرد، یک مرد ناشناس، یک و یا چند بطری نوشیدنی را که در آن‌ها مواد منفجره جاسازی کرده بود از کوله‌‍پشتی‌اش در فرودگاه بین‌المللی پودونگ شهر شانگهای بیرون آورده و یکی از آن‌ها را به سمت پیشخوان تحویل مدارک و بار در ترمینال شماره دو این فرودگاه پرتاب کرده است.

بر اساس این بیانیه این فرد بعد از آن سعی کرد خودکشی کند و چاقویی را بیرون آورده و گردنش را مجروح کرد و در حال حاضر در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد.

هنوز انگیزه‌ی این فرد از پرتاب این بمب دست‌ساز مشخص نشده است. این در حالی است که پیش از این نیز مواردی از اقدام به منفجرکردن بمب‌های دست‌ساز و یا ایجاد آتش‌سوزی به منظور انتقام‌گرفتن، در چین رخ داده است.

بر اساس بیانیه‌ی مقامات شهر شانگهای انفجار این بمب دست‌ساز در فرودگاه بین‌المللی این شهر تنها چهار مجروح بر جای گذاشته که جراحتشان سطحی بوده است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه