عکاسباشی های برتر هفته: از قاصدک تا نوبت پنجره ها

عمو عکاسباشی | جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

عکس به تنهایی هزاران کلمه را به بیرون ترواش می‌کند. با نگاهی ساده به یک تصویر می‌توان مطالب زیادی آموخت که شاید گنجاندن همه‌ی آن‌ها حتی در مطلبی چند هزار کلمه‌ای امکان پذیر نباشد. در ادامه با عکاسباشی این هفته و عکس‌های زیبای خودتان همراه کجارو باشید.

یک هفته از اعلام فراخوان عکاسباشی کجارو می‌گذرد. لحظه لحظه این هفته را با شوقی وصف ناشدنی سپری کردیم . ۱۱۱ ایمیل از طرف کاربران و دوستان خوب کجارو ارزش انتظار و تلاش بی ثمر من و همکارانم رو در این پروژه داشت. با تمام خستگی و حجم کاری زیاد به پاس تقدیر و تشکر به تک تک ایمیل های دوستان خوبم پاسخ خواهم داد. گزینش این عکس ها بسیاربرایمان سخت بود زیرا در میان بهترین ها و برترین ها ناچار به انتخاب موارد زیر شدیم. در اولین عکاسباشی به معرفی چند نمونه از این جاذبه‌ها از نگاه لنز دوربین شما کاربران با ذوق و  می‌پردازیم. همراهی شما در این راه برایمان افتخار بزرگی است.

قاصدک

عکاس: آقای سید محمد مهدوی

لوکیشن: شهر بروجرد

عکاسباشی

سنگ و صخره 

عکاس: آقای امیر حسین فرهادی

لوکیشن: غروب خلیج فارس، کلبه هور، جزیره ی کیش

عکاسباشی

مسیر زندگی

عکاس: آقای نیما ملک کازرونیان

لوکیشن: کازرون

عکاسباشی

جاده برفی

عکاس:آقای میثم هاشمی

لوکیشن:شمال، سمت دهکده پیچده

عکاسباشی

قایق تنها

عکاس: آقای دانیال پایمرد

لوکیشن: بوشهر ، بندر دیلم

عکاسباشی

تک درخت

عکاس: آقای محمد نصیری

لوکیشن: روستای لاریم استان مازندران

عکاسباشی

رفتن خورشید

عکاس: آقای احمد سیفی

لوکیشن: محمود آباد، شاهین دژ، استان آذربایجان غربی

عکاسباشی

چتر و جنگل

عکاس: آقای میلاد فرخ پور

عکاسباشی

خاک غریب

عکاس: آقای نوید رفاه نیا

لوکیشن: مازندران، بابلسر، خیابان نخست وزیری منتهی به خوابگاه دانشجویی نواب

عکاسباشی

نوبت پنجره ها

عکاس: آقای سامان خوشنویس

لوکیشن: نمای داخلی مسجد جامع تبریز

عکاسباشی

جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و حتی مدرن و امروزی بسیار زیبایی در اطراف هر یک از ما وجود دارد که به دلایل مختلفی تاکنون کمتر شناخته شده‌اند. یکی از این دلایل، عدم توجه کافی عکاسان عزیز است. اما همه‌ی انسان‌ها با وجود امکانات امروزی می‌توانند هنرمند نهفته‌ی درون خود را بیدار کنند. احتمالا هرکدام از شما که این مطلب را می‌خوانید یک گوشی هوشمند هم دارید. بنابراین می‌توانید به راحتی در معرفی این زیبایی‌های ارزشمند اطراف خود بکوشید. مهم نیست در هنر عکاسی تا چه اندازه تبحر دارید، کمی علاقه، ذوق هنری و داشتن گوشی هوشمند برای شرکت در این فراخوان کافی است. از زیبایی‌های اطرافتان غافل نشوید. با گرفتن عکس و نوشتن یک خط توصیف در مورد آن و در نهایت ارسال آن برای ما هم به معرفی جاذبه‌های شهرتان کمک کنید و هم میزان استعداد خودتان را بسنجید. تا حد امکان سعی کنید از تمیز بودن لنز دوربین‌تان مطمئن شوید و زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید تا عکس‌هایی با کیفیت‌تر ثبت شود. ما نگاه ثبت شده‌ی شما را با نام خودتان هر جمعه در کجارو با هزاران کاربر به اشتراک خواهیم گذاشت. منتظر عکسای زیبای شما برای هفته آینده هستیم.

ما هر جمعه عکس‌های منتخب هفته را با نام خودتان در سایت کجارو منتشر می کنیم و ذوق و حس شما را با کاربرانمان به اشتراک می گذاریم. هنر خودتان را با آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال کنید و منتظر نشر آن با اسم خودتان در مجله‌ی آنلاین ما باشید.

akasbash@gmail.com

هم چنین اگر نمی‌دانید برای عکاسباشی از کجا شروع کنید،‌حتما مقالات راهنمای عکاسی با موبایل کجارو را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه