تصویری زیبا از برکه‌ای در آفریقا که شما را متحیر می‌کند!

مهدی خرسندی | شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۰۰:۰۱

استفان ویلکز (Stephan Wilkes) عکاس بسیار معروفی است که تصاویرش با سایر عکاس‌ها تفاوت‌هایی دارد. این عکاس، طی چندین ساعت، تصاویر زیبایی از سوژه مورد نظر می‌گیرد و در نهایت، یک تصویر مرکب و بی‌نظیر ایجاد می‌کند. در ادامه با کجارو همراه باشید تا زیباترین اثر وی را مشاهده کنید.

 یکی از تصاویری که وی شکار کرده است، تصویری از حیوانات مختلفی است که در طول ۲۶ ساعت از برکه‌ای در Serengeti آفریقا عبور کرده‌اند. در این تصویر، از راست به چپ شاهد طلوع خورشید و سپس فرا رسیدن شب و تاریکی هستیم.

آفریقا

این تصویر قسمتی از پروژه روز به شب استفان ویکلز است که در آن شاهد عکس‌های ترکیبی از مکان‌های مختلف ثبت شده توسط یک دوربین دیجیتالی ۴ در ۵ اینچ است که در طول چندین ساعت گرفته شده‌اند.

نشنال جئوگرافی گزارش کرده است ویکلز برای این عکس مدت ۳۰ ساعت در فاصله ١٨ فوتی از زمین در پارک ملی Seronera در Serengati تانزانیا نشسته بود. در حالی که از این مدت، ویکلز  ۲۶ ساعت را در حال عکاسی بوده و توانسته تصاویری از حیوانات زیادی چون فیل، گورخر، کرگدن و چندین حیوان دیگر بگیرد. این یک تصویر از اتفاقاتی است که در این ۲۶ ساعت رخ داده:

آفریقا
ویکلز، به‌طور متوسط ۱۵۰۰ عکس (۲۰ گیگابایت فضا) برای هر پروژه روز به شب خود می‌گیرد و سپس چند هفته به انتخاب برترین تصاویر و ویرایش قسمت‌‌های مختلف آن‌ها می‌پردازد و در نهایت یک تصویر مرکب را چاپ می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع petapixel

دیدگاه