مقام دولتی زن در چین مدل تبلیغات گردشگری شد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
مقام دولتی زن در چین مدل تبلیغات گردشگری شد

یک مقام دولتی زن در چین مدل تبلیغات گردشگری شد و با لباس‌های محلی در تصویرهای آنلاین شگفتی‌ساز شد.

یکی از مقامات دولتی زن در چین برای تبلیغ گردشگری محل سکونتش لباس سنتی اقوام «هان» را پوشیده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

مدل تبلیغات گردشگری

انتشار آنلاین تصویرهای متعددی از این خانم چینی سبب شگفتی مردم شد، هنگامی که دیدند زن جوانی که در تصویرها با لباس سنتی مردم هان در میان گل‌ها و فضای سبز روستای «شین یو» نشان داده شده، کسی نیست جز خانم «اویانگ فنگ» که یک مقام دولتی در منطقه «سیکسی» در «شین یو» است که در شرق استان ژجیانگ چین واقع است.

یکی از روش‌های تبلیغات گردشگری در چین، نمایش زنان و مردان در لباس‌های رنگارنگ محلی همراه با انواع آرایه‌ها و زینت‌ها و نیز نمایش آنها در لباس‌های رایج در دوره‌های تاریخی و سلسله‌های مختلف حاکم بر چین است. در این تصویرها زنان و مردان آراسته در لباس‌های رنگارنگ محلی در حالی به تصویر کشیده می‌شوند که به کاری مشغولند. مثلا زنان جوانی که با لباس سنتی سلسله تانگ درحال چیدن یا کوبیدن برگ چای هستند.

خانم «اویانگ فنگ» گفته است که نه تنها شخصا به عنوان مدل برای تصویربرداری و تبلیغ گردشگری محلی در تصویرها ظاهر شده بلکه هزینه تصویربرداری و انتشار عکس‌ها را نیز از درآمد شخصی خود پرداخت کرده است.

او بیان کرد که هدفش از این کار معرفی چشم‌اندازهای زیبای طبیعی روستای سیکسی به ویژه در فصل بهار است تا از این طریق گردشگران را به این منطقه جذب کند.

مطالب مرتبط:

منبع CHN

دیدگاه