هتل های محبوب ثروتمندان در سراسر جهان

حمیده خادم زاده | پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

اکثر ما هتل‌ها را به عنوان استراحتگاه‌هایی لوکس و مجهز می‌شناسیم که امکانات رفاهی قابل توجهی در آنجا وجود دارد. در این مطلب، به معرفی ۵ هتل معروف دنیا پرداخته‌ایم که مورد علاقه‌ی افراد ثروتمند است. در ادامه با کجارو همراه باشید.

مقاله‌های مرتبط

اکثر افراد ثروتمند دنیا علاقه دارند که محل اقامتشان هتل بلاژیو در لاس وگاس باشد. با این حال نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی مؤسسه‌ی نیو ورلد ولث (New World Wealth) پنج هتل مورد علاقه‌ی ثروتمندان را به ترتیب رتبه معرفی کرده است. این نظرسنجی با مشارکت ۸۰۰ نفر صورت گرفته است و شرکت‌کنندگان این نظرسنجی افرادی بودند که دارایی آن‌ها بیش از ۱۵۰۰۰۰ دلار برآورد شده بود. متوسط هزینه‌ی اقامت در یک اتاق دونفره‌ی این هتل‌ها برابر با ۵۰۰ دلار است. فهرست این هتل ها به شرح زیر است:

۵. هتل رافل؛ سنگاپور

هتل رافل در سنگاپور

هتل کلاسیک رافل با معماری استعماری اواخر قرن ۱۹ ساخته شد و ۱۰۷ اتاق مبله و مجلل دارد. هنگامی‌ که پرنس ویلیام به همراه همسرش کیت میدلتون به سنگاپور سفر کردند، در این هتل اقامت داشتند.

هزینه‌ی هر اتاق دونفره در این هتل شبی ۶۰۰ دلار است.

۴. هتل دو کاپ-ادن راک؛ شهر آنتیب فرانسه

هتل دوکاپ ادن راک

 این عمارت بزرگ در سال ۱۸۷۰ ساخته شد و یکی از زیباترین مکان‌های موجود در شهر ساحلی آنتیب است. این هتل تا کنون میزبان افراد معروفی چون کندی، وینستون چرچیل، الیزابت تیلور و ریچارد برتون بوده است. در زمان جشنواره کن، بسیاری از ستاره‌های سینما این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

هزینه‌ی یک اتاق دو نفره در این هتل شبی ۶۲۵ دلار است.

۳. هتل مندرین اورینتال؛ لندن

 هتل مندرین اورینتال در شهر لندن

هتل مندرین که در همسایگی ناحیه‌ی نایتسبریج قرار دارد از فروشگاه معروف هاروی نیکولز تا پارک هاید ادامه پیدا می‌کند. هتل مندرین مکانی مجلل است که از بازسازی یک مدرسه‌ی قدیمی و به سبک ادواردین ساخته شده است. این هتل ۱۶۹ اتاق دارد و بهترین هتل لندن محسوب می‌شود.

هزینه‌ی اقامت در یک اتاق دونفره در این هتل شبی ۵۷۰ دلار است.

۲. هتل پلازا؛ نیویورک

هتل پلازا در نیویورک

هتل پلازا مکانی شاخص و معروف در منهتن است و در نزدیکی سنترال پارک قرار دارد. در ورودی این هتل فرش قرمز قرار دارد و یک راهنما مهمانان را با اتومبیل به لابی هتل می‌رساند. این هتل تا کنون پذیرای افراد معروف زیادی بوده است. از فرانک لوید رایت گرفته تا حسن روحانی، رییس جمهوری ایران، در این هتل اقامت داشته‌اند. ضمن اینکه افراد مشهور علاقه‌ی زیادی دارند تا مراسم ازدواج خود را در این هتل برگزار کنند.

هزینه‌ی یک اتاق دو نفره در این هتل شبی ۷۲۵ دلار است.

۱. هتل بلاژیو؛ لاس وگاس

هتل بلاژیو در لاس وگاس

هتل بلاژیو در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده است و ۳۶ طبقه دارد. ساختمان این هتل دارای رستوران‌هایی است که توسط افراد معروف اداره می‌شود. یک مرکز خرید هم در این هتل قرار دارد. گفتنی است سیرک آفتاب هم در بلاژیو اجرا می‌شود.

در فصل بهار هزینه‌ی یک شب اقامت در هتل ۲۰۰ دلار است.

مطالب مرتبط:

منبع businessinsider

دیدگاه