۹ قدم برای اطمینان از امنیت هتل

سعیده خلیلی‌صفا | سه شنبه, ۲۴ فروردین ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

اگر شما نیز دائم در حال سفر و اقامت در هتل هستید، احتمالا در برخی مناطق از لحاظ امنیتی دچار مشکل شده‌اید. در چنین مواقعی با رعایت چند نکته ساده می‌توان از امنیت هتل در طول اقامت اطمینان حاصل کرد. برای آشنایی با این نکته‌های امنیتی در ادامه همراه کجارو باشید!

اگر شما به دلایل مختف در حال سفر و اقامت در هتل هستید، با رعایت چند نکته می‌توانید امنیت سفر خود را تضمین کنید. در این رابطه، Drew Dwyer سرباز نیروی دریایی و مامور سابق امنیتی، نکاتی مهم را برای حفظ امنیت در طول سفری تجاری و اقامت در هتل، به ویژه در محل‌های دارای ضریب امنیتی پایین ارائه می‌کند.

۱. حتما یک نسخه از نقشه راه پله اضطراری را پشت در اتاق داشته باشید، زیرا در بیشتر مواقع این مورد فراموش می‌شود. 

۲. در طبقه همکف یا آخر اقامت نکنید. طبقه همکف به راحتی در دسترس عموم و مخصوصا افراد مزاحم بوده و در طبقه آخر نیز فضای کافی برای مانور وجود ندارد. از این رو، طبقه اول و دوم بهترین مکان از لحاظ سهولت دسترسی و امدادرسانی تجهیزات اورژانس به ویژه در کشورهای جهان سوم است.

۳. زمانی که در اتاق حضور ندارید، حتما کارت «مزاحم نشوید» را روی در قرار دهید.

۴. همیشه طوری رفتار کنید که کسی داخل اتاق حضور دارد. برای این کار، همیشه حتی زمانی که در اتاق حضور ندارید، رادیو یا تلویزیون را با صدای کم روشن نگه دارید.

۵. زمانی که تنها هستید، حتما پرده‌ها را بکشید.

۶. زمانی که تنها هستید، حتما یک چراغ را روشن نگه دارید.

۷. کلیه مدارک مهم از قبیل کارت شناسایی، گذرنامه، پول نقد و غیره را داخل کیف کوچکی قرار دهید، تا در مواقع خروج اضطراری آن را به همراه خود حمل کنید.

۸. از حسگرهایی استفاده کنید که قابلیت نصب روی در را دارند. این حسگرها دارای قیمت مناسبی در حدود ۲۰ دلار بوده و در کلیه فروشگاه‌های لوازم الکتریکی قابل دسترسی هستند.

 ۹. چراغ قوه را کنار تخت و در دسترس قرار دهید.

مطالب مرتبط:

منبع entrepreneur

دیدگاه