۱۹ مقصد گردشگری محبوب دنیا به انتخاب کاربران سایت Trip Advisor

حمیده کریمی | شنبه, ۲۱ فروردین ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

اگر برای یک سفر خارجی برنامه‌ریزی می‌کنید و سردرگم هستید که از میان انبوه پیشنهادهای مختلف کدام را انتخاب کنید، بد نیست نگاهی به این فهرست بیندازید تا با محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا از دید کاربران سایت تریپ ادوایزر (TripAdvisor) آشنا شوید. با کجارو همراه باشید.

در ادامه با فهرست مقاصد گردشگری محبوب دنیا آشنا می‌شویم. تعدادی از این مقاصد گردشگری شاید برایتان کمتر شناخته شده باشند اما قطعا ارزش دیدن دارند.

لندن، بریتانیا

پایتخت بریتانیا امسال در صدر فهرست مقاصد گردشگری محبوب دنیا قرار گرفته است. با وجود جاذبه‌های گردشگری دیدنی و جذابی چون تاور بریج، قصر باکینگهام و چرخ و فلک چشم لندن، می‌توان دلیل این انتخاب را دریافت.

لندن

لندن

لندن

استانبول، ترکیه

استانبول از مهم‌ترین مقاصد در سفر به ترکیه به شمار می‌آید. این شهر فرهنگی و دیدنی به خاطر در اختیار داشتن مساجد و بازارهای زیبا و حمام‌های قدیمی، این جایگاه را در این فهرست به دست آورده است.

استانبول

استانبول

استانبول

مراکش، مراکش

این شهر که با نام شهر سرخ نیز شهرت دارد، در میان سه انتخاب اول کاربران این سایت قرار گرفته است. زیبایی‌های خیره‌کننده، شگفتی‌های مدیترانه‌ای و باغ زیبای ماژورل (Jardin Majorelle)، توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

مراکش

مراکش

مراکش

پاریس، فرانسه

این شهر دهه‌های متمادی در میان فهرست مقاصد گردشگری محبوب دنیا قرار داشته است. گردشگران زیادی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی و بازدید از موزه‌های هنری شاخص و دیدنی این شهر تاریخی، به پاریس سفر می‌کنند.

پاریس

پاریس

پاریس

سیم ریپ (Siem Reap)، کامبوج

شکوه و عظمت معبد آنگکور وات، گردشگران سراسر دنیا را به جنوب شرقی آسیا و کشور کامبوج می‌کشاند.

سیم ریپ

سیم ریپ

سیم ریپ

پراگ، جمهوری چک

این شهر رویایی و دیدنی در کنار شهر قدیمی Praha و مجموعه قصرهای تاریخی‌اش که قدمت آن‌ها به قرن نهم باز می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تاریخی دنیا به شمار می‌رود، یکی از مقاصد گردشگری محبوب و دیدنی در اروپا است.

پراگ

پراگ

پراگ

رم، ایتالیا

علاقه‌مندان به غذا، عاشقان خرید و دوستدارن تاریخ و بناهای قدیمی همگی معتقد هستند که رم یک مقصد گردشگری ایدئال و رویایی برای گذراندن تعطیلات است و سلیقه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

رم

رم

رم

هانوی، ویتنام

بیش از ششصد معبد و پاگودا در گوشه و کنار پایتخت ویتنام وجود دارد که در کنار آثار تاریخی به‌ جا مانده از اعصار گذشته که به‌خوبی حفظ و نگهداری شده‌اند، این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری محبوب، به‌خصوص برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ، تبدیل کرده‌اند.

هانوی

هانوی

هانوی

نیویورک سیتی، نیویورک

این شهر که برترین مقصد گردشگری در ایالات متحده‌ی آمریکا است، برای همه سلیقه‌ها، جاذبه‌ی گردشگری جذابی برای عرضه دارد. ساختمان امپایر استیت و پارک مرکزی از جاذبه‌های گردشگری اصلی این شهر به شمار می‌روند.

نیویورک

نیویورک

نیویورک

اوبود، اندونزی

در پارک جنگل میمون اوبود می‌توانید ماکاک‌ها را از نزدیک ببینید. همچنین می‌توانید از اسپاها و چشمه‌های آب گرم لذت ببرید.

یوبود

یوبود

یوبود

لاس وگاس، نوادا

در این شهر پر زرق‌ و‌ برق و مدرن، از رستوران‌های عالی و اجراهای بی‌نظیر لذت خواهید برد. مشهورترین جاذبه‌ی گردشگری لاس وگاس که کمی دورتر از شهر قرار دارد، ژرف‌دره‌ی رد راک است.

لاس وگاس

لاس وگاس

لاس وگاس

اورلاندو، فلوریدا

علاوه بر دیزنی ورلد (Disney World) و چهار پارک موضوعی و دو پارک آبی، علاقه‌مندان می‌توانند از مشاهده‌ی حیات وحش در SeaWorld و تورهای بازدید از Universal Studios در سفر به اورلاندو لذت ببرند.

اورلاندو

اورلاندو

اورلاندو

شیکاگو، ایلینویز

این شهر زیبا با داشتن جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری و هنری یکی از مقاصد گردشگری محبوب است. انستیتوی هنر و دروازه‌ی ابر (Cloud Gate) از جاذبه‌های دیدنی مشهور شیکاگو هستند.

شیکاگو

شیکاگو

شیکاگو

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

گشت‌و‌گذار در تپه‌های دیدنی و لذت بردن از منظره‌های زیبا با استفاده از تله‌کابین، بازدید از اسکله و محله‌ی چینی‌ها، سفری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زنند.

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو

سن دیگو، کالیفرنیا

لذت بردن از مناظر ساحلی، موج‌سواری، مسیرهای چوبی پیاده‌روی و بازدید از مناظر بکر طبیعی، این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است.

سن دیگو

سن دیگو

سن دیگو

هونولولو، هاوایی

ساحل دیدنی Waikiki با شن‌های سفیدرنگ و دیدنی مشرف به مخروط آتشفشانی Diamond Head، ثابت می‌کند که سواحل شهری نیز می‌توانند زیبا و دیدنی باشند.

هونولولو

هونولولو

هونولولو

واشینگتن، دی.سی.

این شهر در زمان برگزاری جشنواره‌ی شکوفه‌های گیلاس، چهره‌ای نفس‌گیر و زیبا به خود می‌گیرد. البته وجود بناها و جاذبه‌های گردشگری متعدد و دیدنی، این شهر را به یک مقصد گردشگری ایدئال برای تمام ایام سال تبدیل می‌کند.

واشینگتون

واشینگتون

واشینگتون

چارلستون، کارولینای جنوبی

زیبایی مناظر و مهمان‌نوازی اهالی این شهر، زبانزد است. این شهر تاریخی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این کشور است.

چارلستون

چارلستون

چارلستون

نیواورلئان، لوئیزیانا

در کنار جشن سنتی ماردی گرا، آشپزی بی‌نظیر و اجراهای منحصر به‌ فرد موسیقی جاز در نیواورلئان، گردشگران سراسر دنیا را به سوی خود می‌کشاند.

نیواورلئان

نیواورلئان

نیواورلئان

مطالب مرتبط:

منبع housebeautifu

دیدگاه