مسابقه نوروزی کجارو به پایان رسید: اعلام برنده به زودی

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
مسابقه نوروزی کجارو به پایان رسید: اعلام برنده به زودی

با به پایان رسیدن عید نوروز و فصل تعطیلات، سفر، ایرانگردی و جهانگردی، کمپین نوروزی کجارو با جایزه‌ی یک دوربین سه بعدی هم به پایان رسید. در این اطلاعیه می‌توانید  آمار این کمپین و روز اعلام نتایج را مطالعه کنید.

کمپین نوروزی کجارو از روز شنبه، ۲۲ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه یافت. در این مدت هزاران مخاطب با ورود به صفحه‌ی کمپین نوروزی کجارو، ضمن آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران به تفکیک استان و همچنین شهرهای سراسر دنیا، با پاسخ دادن به ۳ سوال ساده شانس خود را برای برنده شدن یک دوربین سه بعدی سنجیدند. در ادامه توجه شما را به آمار این کمپین جلب می‌کنیم:

این کمپین از روز آغاز با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد و تا روز ۱۳ فروردین، تعداد ۱۷،۱۳۶ نفر در این کمپین شرکت کردند و به سوالات کمپین در مورد نحوه‌ی سفر ایدئال خود پاسخ دادند و از مطالب راهنمای سفر کجارو بازدید کردند.

همچنین سوالات مسابقه به شرح زیر پاسخ داده شدند:

۱.دوست دارید با کدام وسیله‌ی نقلیه سفر کنید:

قطار۹،۹۲۴
هواپیما۵،۷۹۴
اتوبوس۱،۴۱۷

۲. کدام نوع سفر را ترجیح می‌دهید؟

سفر خارجی۵،۶۳۷
سفر داخلی۱۱،۴۹۹

۳. ترجیح می‌دهید چگونه سفر کنید؟

خانواده۱۱،۳۸۴
دوست دارم تنهایی سفر کنم۱،۱۶۲
دوستان۴،۵۸۹

پاسخ‌های شما به سوالات مسابقه، ما را یک گام به تولید محتوی مطابق با علاقه‌مندی‌ها و ترجیحات شما عزیزان نزدیک‌تر کرده است، در آینده‌ی نزدیک مقالات هیجان‌انگیزی منطبق با سلایق خودتان در کجارو خواهید یافت.

ضمنا برنده‌ی خوش شانس این مسابقه روز شنبه، ۲۸ فروردین اعلام می‌شود.

در انتها مراتب تشکر و قدردانی خود را به شما همراهان عزیز اعلام می‌داریم و همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادها و انتقادات شما مخاطبان گرامی هستیم. با ما در اینستاگرام و تلگرام همراه باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه