توقف حرکت تمام قطارهای محور جنوب

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
توقف حرکت تمام قطارهای محور جنوب

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: به دلیل بارندگی‌های شدید و مسدود شدن خط آهن در ۱۱۵ کیلومتری شمال اندیمشک، حرکت همه قطارهای امروز اهواز به سمت تهران و مشهد کنسل شده و همکاران در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریعتر باز شود.

«عبدالکریم درویش زاده» مدیرکل راه‌آهن جنوب، با اشاره به اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید و مسدود شدن خط آهن در ۱۱۵ کیلومتری شمال اندیمشک، حرکت همه قطارهای امروز اهواز به سمت تهران و مشهد کنسل شده، گفت:

قطارهایی که از سوی تهران عازم اندیمشک و اهواز بودند نیز در شهرهای دورود و اراک متوقف شدند و مسافران آن‌ها به وسیله اتوبوس راهی این ۲ شهر شدند.

وی افزود که حوالی ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته دو سالن مسافری یک قطار محلی که از دورود عازم اندیمشک بود، به دلیل بارش شدید باران از ریل خارج و این مساله موجب مسدود شدن مسیر و بروز خسارات در این منطقه شد.

این حادثه در منطقه لرستان و در ۱۱۵ کیلومتری شهرستان اندیمشک اتفاق افتاد که قطار در مسیر حرکت خود با یک توده گل برخورد و از ریل خارج شد.

وی گفت که شدت بارندگی به حدی بوده که خاکریز‌های اطراف یکی از پل‌های شمال ایستگاه تنگه ۵ نیز از بین رفته و مشکلات فراوانی را به بار آورده است. این مشکلات به گونه‌ای است که در خصوص بازگشایی مسیر فعلا نمی‌توان پیش‌بینی انجام داد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب همچنین گفت که به دلیل حجم بالای بارندگی در این مناطق انجام عملیات بازگشایی بسیار دشوار است اما همکاران همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسیر به سرعت بازگشایی شود و مشکلی برای تردد قطارها وجود نداشته باشد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه