انفجار بمب صوتی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در استانبول؛ ۳ مجروح

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
انفجار بمب صوتی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در استانبول؛ ۳ مجروح

انفجار یک بمب کوچک صوتی در مرکز استانبول موجب زخمی شدن سه تن شد. با کجارو همراه باشید.

انفجار یک بمب کوچک صوتی اواخر روز شنبه که با صدای مهیبی همراه بود، در مرکز منطقه پر تردد مجیدیه کوی استانبول ترکیه در نزدیکی یک پل هوایی روی داد. هنوز هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است. این انفجار در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس رخ داده است.

انفجار در استانبول

سه تن مجروح و در بیمارستان بستری هستند، اما حال آنها وخیم نیست. این انفجار ساعاتی پس از آن انجام شد که ایالات متحده آمریکا به شهروندان خودشان نسبت به وقوع «تهدیدات معتبر» در مناطق توریستی ترکیه، خصوصا در اطراف میادین عمومی و بنادر در استانبول و تفرج‌گاه ساحلی آنتالیا، هشدار داده بود.

ترکیه از ماه ژوئیه هدف شش بمب‌گذاری بزرگ قرار گرفته که جان بیش از ۲۰۰ تن را گرفته است. داعش مسوولیت انفجار انتحاری ماه گذشته در استانبول را که جان سه گردشگر اسرائیلی و یک مرد ایرانی را گرفت، بر عهده گرفت. شبه‌نظامیان کرد مرتبط با حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) نیز مسئولیت دو انفجار مرگبار ماه فوریه و مارس در آنکارا را بر عهده گرفتند. ترکیه در سال جاری میلادی شاهد چهار انفجار انتحاری بود که آخرین آنها مربوط به ماه گذشته در شهر استانبول است. آنکارا داعش را مسئول دو مورد از این حملات می‌داند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه