تصاویری از محل مورد علاقه آنجلا مرکل برای تعطیلات در ایتالیا

سعیده خلیلی‌صفا | یکشنبه, ۱۵ فروردین ۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

سفر یکی از راه‌های رهایی از استرس و تنش‌‌های کاری و نیز زندگی روزمره است. در این رابطه، رهبران و مقامات سیاسی، با توجه به مسئولیت سنگین خود از این قاعده مستثنی نبوده و همانند سایر مردم برای گذران تعطیلات به مناطق موردعلاقه خود سفر می‌کنند. یکی از این رهبران خانم آنجلا مرکل، صدراعظم کشور آلمان است که منطقه‌ای را در ایتالیا برای سفر انتخاب می‌کند. با کجارو همراه باشید تا این مقصد را بهتر بشناسید.

آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان، نیز همانند سایر مردم چند روزی را برای رهایی از تنش و استرس شغلی به مناطق موردعلاقه خود در ایتالیا سفر می‌کند.

آنجلا مرکل از سال ۲۰۰۵ میلادی صدراعظم کشور آلمان و همچنین از جانب مجله تایم (Time) به‌عنوان شخص برتر سال برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵ نیز تلاش بیشتر زمان خود را صرف حفظ حدود اتحادیه اروپا در جریان بحران‌های اقتصادی و مهاجرت به این قاره کرد. همچنین، مجله تایم عنوان «صدراعظم دنیای آزاد» را به‌دلیل در اختیار داشتن بالاترین سمت دولت آلمان در طول ۱۰ سال گذشته، رهبر بالفعل اتحادیه اروپا و نخستین بانوی سال سه دهه گذشته به وی اعطا کرده است.

سؤال پیش آمده است که رئیس اتحادیه اروپا کجا را برای استراحت و اخذ تصمیم‌های مربوط به دنیای آزاد انتخاب می‌کند؟ پاسخ این سؤال جزیره‌ای آتشفشانی به نام ایسکیا (D'Ischia) در کشور ایتالیا است. این روستا در کنار دریای سنت آنجلو به‌دلیل منظره بی‌نظیر آن در کنار دریای تیرنی مشهور است. هوای این جزیره در بهار نیز گرم بوده و از جاذبه‌های آن می‌توان به تاکستان‌ها و قلعه‌ای تاریخی متعلق به ۴۷۴ سال پیش از میلاد اشاره کرد.

اسکله و کوه‌های اطراف ایسکیا

جزیره آتشفشانی ایسکیا

جزیره آتشفشانی ایسکیا

دریای تیرنی

جزیره آتشفشانی ایسکیا

سنت آنجلو

جزیره آتشفشانی ایسکیا

روستای سنت آنجلو تحت نظارت شهرداری سرارا فونتانا (Serrara Fontana) بوده و به‌لحاظ تقسیمات جغرافیایی بخشی از حوزه کلان‌شهر ناپل محسوب می‌شود. ویرانه‌های شهر باستانی پمپئی نیز در نزدیکی ناپل قرار دارد.

جزیره آتشفشانی ایسکیا

کلیسای Chiesa del Soccorso

جزیره آتشفشانی ایسکیا

سنت آنجلو

جزیره آتشفشانی ایسکیا

جزیره آتشفشانی ایسکیا

فروشگاه‌های ایسکیا

جزیره آتشفشانی ایسکیا

قلعه آراگوناس (Aragonese)

این قلعه را ۴۷۴ سال پیش از میلاد، Hiero I of Syracuse روی صخره‌ها و در ساحل ایسکیا ساخته است.

جزیره آتشفشانی ایسکیا

میدان شهر

این میدان در نزدیکی روستای Lacco Ameno در جزیره ایسکیا قرار دارد.

جزیره آتشفشانی ایسکیا

مطالب مرتبط:

دیدگاه