کافه گربه ها در شانگهای، چین

راضیه شاهوردی | پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

کافه گربه‌ها یکی از انواع جدید کافه‌ها هستند که هر روز شعبه‌ای جدید از آن‌ها در گوشه‌ای از جهان باز می‌شود. یکی از این کافه‌ها که بسیار مورد توجه دوستداران حیوانات و به خصوص گربه‌دوست‌ها قرار دارد، کافه گربه‌ی کت لایف در شانگهای است. با کجارو همراه باشید تا با تماشای ویدئویی جالب از این کافه، با آن بیشتر آشنا شویم.

جهانگردان گربه‌دوست حالا دیگر می‌دانند که چه در توکیو یا پاریس باشند؛ چه در مونترئال یا لندن، به لطف تجارت پررونق کافه گربه‌ها، همیشه گربه‌ای برای بغل کردن وجود دارد. در آمریکا این پدیده در سرتاسر کشور از سانفرانسیسکو (کافه گربه‌ی کیت تی تایم) تا نیویورک (کافه گربه‌ی میو پارلر) گسترش یافته است و مشتریان صف می‌کشند تا بتوانند در حال خوردن چای، بچه گربه‌ها را در آغوش بگیرند.

کافه گربه کت لایف

این صنعت به سرعت در حال گسترش است، اما اگر شما تا به حال موفق به بازدید از این کافی‌شاپ-باغ وحش‌ها نشده‌اید (یا در کمال تأسف به گربه‌سانان خزدار حساسیت دارید)، با این ویدئوی گوپرو (GoPro) می‌توانید نگاهی به کافه گربه‌ی شلوغ شهر شانگهای چین بندازید.

همان‌طور که در ویدئو توضیح داده می‌شود، کت لایف، یکی از اولین کافه گربه‌های شانگهای است. این کافه شش سال پیش افتتاح شد و از آن موقع تا به حال در کنار نگهداری از گربه‌ها، کاپوچینو هم سرو می‌کند. هنگامی که در ویدئو صاحب کافه یعنی شی معرفی می‌شود، وی اعتراف می‌کند که در واقع صاحبان اصلی این کافه کسان دیگری هستند:

 گربه‌ها مالک اینجا هستند و شما مهمان آن‌هایید.

این حرف شاید احساسی به نظر بیاید، اما گربه‌داران به خوبی آن را درک می‌کنند.

کافه گربه

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه