برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فاخر ایران در کاخ بلودر اتریش

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فاخر ایران در کاخ بلودر اتریش

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری کشورمان به اتریش، نمایشگاهی از آثار فاخر صنایع دستی ایران به همت معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، و مشارکت بخش خصوصی در محل کاخ بلودر وین برگزار شد.

نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی ایران ساعت ۱۸ عصر دیروز به وقت محلی با حضور «بهمن نامور مطلق» معاون صنایع دستی ، «محمدرضا وصفی» رایزن فرهنگی ایران در اتریش و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی دو کشور افتتاح شد.

مجموعه فاخری از صنایع دستی ایران شامل بیش از ۳۰۰ اثر از رشته های مختلف در این رویداد ارائه خواهد شد تا از یک سو جلوه‌ای زیبا از ظرفیت‌های هنر و فرهنگ سرزمین ایران را نمایش دهد و از سوی دیگر علاقه‌مندان و شهروندان اتریشی را با صنایع دستی ایران آشنا سازد.

هفته فرهنگی ایران در اتریش با برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و با مشارکت شرکتی خصوصی، به‌منظور معرفی ظرفیت‌های فرهنگی ایران در فضای دیپلماتیک سفر مسئولان کشورمان به اتریش برگزار می‌شود.

در این هفته برنامه‌های دیگری از قبیل افتتاح نمایشگاه میراث فرهنگی ایران در آکادمی علوم وین، افتتاح تالار ابن سینا، نمایش آثاری از سینمای ایران، اجرای موسیقی و سخنرانی تنی چند از شخصیت های فرهنگی دو کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، هفته فرهنگی ایران در اتریش، به‌مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه