برج میلاد در صدر علاقه مندی گردشگران نوروزی تهران قرار دارد

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
برج میلاد در صدر علاقه مندی گردشگران نوروزی تهران قرار دارد

جانشین رئیس ستاد گردشگری نوروز ۹۵ شهرداری تهران با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از تهران کارت، اعلام کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بازدید از برج میلاد در صدر علاقه‌مندی گردشگران نوروزی بوده است.

«مهدی محموداقدم» جانشین رئیس ستاد گردشگری نوروز ۹۵ شهرداری تهران، اعلام کرد که ستاد گردشگری نوروزی ۹۵ (مهمان طهران) در حالی نیمه راه را پشت سر گذاشت که حضور همه دستگاه‌ها در ستاد گردشگری و استقرار نیروهای ۱۳۷ باعث شد تا امسال نسبت به سال‌های گذشته، اقدامات با برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت پذیرد. نیروهای ۱۳۷ نه‌تنها برای ثبت نام تورها و راهنمایی گردشگران با دقت و سرعت عمل بالا اقدام کردند بلکه پاسخگویی به شهروندان حتی برای پیدا کردن آدرس محل اسکان در روزهای بارندگی هم بخشی از برنامه همکاران در ستاد مهمان طهران بوده است.

جانشین رئیس ستاد گردشگری نوروز ۹۵ شهرداری تهران به ارائه خدمات گردشگری با حضور نمایندگان هشت آژانس بخش خصوصی در ستاد گردشگری اشاره کرد و گفت:

حضور شهریاران جوان در ۱۰۰ ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی سبب شد بیشترین تعامل و پاسخگویی به مسافران نوروزی را داشته باشیم.

اقدم با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مناسب، سطح توقعات و انتظارات را از ستاد گردشگری مهمان طهران بالا برده است، بیان کرد:

خوشبختانه گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی و متولی در فرمانداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز شورای اسلامی شهر تهران گواهی بر رضایتمندی مسافران و مردم از عملکرد ستاد گردشگری نوروز ۹۵ شهرداری تهران است اما با این حال موارد معدودی از شکایات هم وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفت. محبوب‌ترین تور گردشگری تهران تور سه برج بوده است که بازدید از سه برج آزادی، طغرل و برج میلاد (بلندترین برج ایران) را شامل شده است.

وی در پایان گفت که مجموعه باغ موزه قصر، تماشای آیین کهن نوروز و بازدید از نقاشی‌های سه‌بعدی این مجموعه نیز توانست گردشگران زیادی را به این نقطه از تهران بیاورد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه