چادر سفری به شکل کوله‌پشتی

سعیده خلیلی‌صفا | سه شنبه, ۱۷ فروردین ۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

اگر شما نیز از طرفداران سفر ساده یا طبیعت‌گردی هستید، چادر سفری یکی از بهترین گزینه‌ها است! ولی در مقابل، حمل و نصب آن نیز دردسرهای خاص خود را دارد. ولی به تازگی نوع جدیدی از چادرهای سفری طراحی شده که بسیار بادوام بوده و به راحتی قابل حمل است. برای آشنایی بیشتر با این چادر سفری جدید همراه کجارو باشید.

چادر یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت آسان و راحت در سفر است. 

سفرهای چادرنشینی به شکل خاصی از سفر گفته می‌شود که گردشگر به جای اقامت در هتل، مهمانسرا یا غیره ترجیح می‌دهد در فضای آزاد و در چادر اقامت داشته باشد. این گروه از گردشگران ترجیح می‌دهند تا به مکان‌های مختلف سر زده و از نقاط جدید یا ناشناخته بازدید کنند. اگرچه در نگاه اول دشوار به نظر می‌رسد، ولی این نوع از سفر به واسطه طراحی و عرضه تجهیزات جدید به مراتب نسبت به گذشته آسان‌تر شده است و گردشگران می‌توانند به راحتی حجم بسیاری از اشیای مورد نیاز را در کوله‌پشتی قرار داده و حمل می‌کنند. به تازگی، طراحی به نام دیوید شاتز (David Shatz) چادر سفری قابل حمل و بادوامی را برای این دسته از علاقه‌مندان به سفرهای سبک و ساده طراحی کرده است که می‌توانند به صورت کوله‌پشتی همه جا به همراه داشته باشند.

چادر سفری به شکل کوله‌پشتی

  این چادر که «ملینا» نام دارد به گردشگران اجازه می‌دهد تا کاملا امن و راحت در داخل آن استراحت کرده و نیازی به برپاکردن یا نصب چادر نداشته باشند. در واقع، ملینا باعث می‌شود تا مسافرت و استراحت در سفر برای آن‌ها مجانی تمام شده و در صورت نیاز به استراحت، فقط کافی است داخل آن خزیده و خواب شبانه امنی را تجربه کنند.

چادر سفری به شکل کوله‌پشتی

 

مطالب مرتبط:

منبع neatorama

دیدگاه