بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو سقوط کرد

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو سقوط کرد

یک فروند بالگرد اورژانس هوایی که برای امدادرسانی به یک حادثه عازم مأموریت بود در منطقه مسکونی روستای دهنو استان فارس سقوط کرد.

در ساعت ۱۸:۳۰ دیروز یک مورد حادثه به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که به‌دنبال آن امداد هوایی به محل اعزام شد. متاسفانه در مسیر بازگشت این بالگرد دچار سانحه شده و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ در منطقه دهنو استان فارس سقوط کرد.

پس از اعلام وقوع این حادثه سه تیم از پایگاه‌های آبگرم - سیف آباد و ایثار استان فارس به محل حادثه که از توابع روستای دهنو بود اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رو خدمات ایمنی شیراز و حومه در این زمینه گفت:

به‌ مجرد دریافت خبر سقوط این بالگرد ۲۵ نفر از مأموران آتش‌نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی شایق افزود که این حادثه که در ۲۵ کیلومتری شیراز رخ داد ۹ نفر که همگی سرنشین این بالگرد بودند را قربانی گرفت.

به گفته شایق علت حادثه در دست پیگیری و بررسی است اما از قرار معلوم بالگرد به یکی از دکل‌های صدا و سیما برخورد کرده و آن را قطع کرده و دلیل آن نیز نقص فنی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز و حومه ادامه داد که سقوط این بالگرد در یکی از باغ‌های روستای دهنو نزدیکی دریاچه مهارلو شیراز رخ داده که خالی از سکنه بوده بنابراین هیچ‌گونه تلفات جانی به‌ جز سرنشینان آن را در پی نداشته است.

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که در میان جان‌باختگان این سقوط، رئیس اورژانس شهرستان خنج و یکی از کارکنان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بوده‌اند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه