کمپین نوروزی کجارو: با پاسخ به ۳ سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کمپین نوروزی کجارو: با پاسخ به ۳ سوال، برنده دوربین سه بعدی شوید

نوروز ۱۳۹۵ فرارسید و زمزمه‌ی تازگی و رویش در همه جا به گوش می‌رسد. تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بدیع کشور خودمان و سراسر جهان است. نوروز امسال کجارو تصمیم گرفته است تا با برگزاری کمپینی، نه تنها اماکن دیدنی ایران عزیز و سراسر جهان را به شما معرفی کند، بلکه به شما خوانندگان عزیز فرصت برنده شدن یک دوربین سه بعدی را هم بدهد.

کمپین نوروزی کجارو از روز شنبه، ۲۲ اسفند ماه آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. در این مدت می‌توانید با ورود به صفحه‌ی کمپین نوروزی کجارو، ضمن آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران به تفکیک استان و همچنین شهرهای سراسر دنیا، با پاسخ دادن به ۳ سوال ساده شانس خود را برای برنده شدن یک دوربین سه بعدی بسنجید.

بعد از ورود به صفحه‌ی کمپین نوروزی کجارو، نقشه‌ی ایران را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی استان مورد نظر، به صفحه‌ی راهنمای سفر به آن استان خواهید رفت و با جاذبه‌های آن استان بیشتر آشنا خواهید شد.

در این صفحه مطالب راهنما هم خواهید یافت که شما را در انتخاب تور و سفر نوروزی مناسب یاری خواهند کرد. در انتهای صفحه نیز راهنمای سفر به شهرهای بین‌المللی درج شده‌اند که با کلیک بر روی مقصد مورد نظر به صفحه‌ی آن شهر یا کشور خواهید رفت.

کمپین نوروزی کجارو

صفحه‌ی کمپین نوروزی کجارو هر آنچه که درباره‌ی سفر نوروزی (چه به داخل ایران و چه به شهرهای خارجی) نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتما به این صفحه سر بزنید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

ضمنا کجارو هر لحظه آماده شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما خوانندگان عزیز است تا سطح محتوی را به علاقمندی‌های شما نزدیک‌تر کند، پس فراموش نکنید که سوالات مسابقه را نیز بی‌پاسخ نگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه