ارائه تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی در مراکز اقامتی استان سمنان

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
ارائه تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی  در مراکز اقامتی استان سمنان

در جلسه هم‌اندیشی مدیران مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان تفاهمنامه‌ای در زمینه ارائه تخفیف توسط واحدهای اقامتی استان امضا شد.

 براساس امضای تفاهمنامهٰ‌ای که در رابطه با ارائه تخفیف توسط واحدهای اقامتی استان سمنان بود، مقرر شد مراکز اقامتی استان در ایام غیرپیک سفر به دفاتر خدمات مسافرتی استان ۲۵ تا ۵۰ درصد تخفیف بدهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت واحدهای اقامتی استان در سال آینده گفت:

مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌ها باید تلاش بیشتری برای ورود مسافران و گردشگران به استان داشته باشند.

«حسین خواجه‌بیدختی» افزایش ارتباط آژانس‌های مسافرتی استان با دفاتر خدمات مسافرتی موفق در تهران و سایر استان‌ها را خواستار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز هدف از برگزاری این جلسه را افزایش تعامل بین دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی استان، ارتقای خدمات‌رسانی به گردشگران و تامین امنیت ورود گردشگران خارجی به استان اعلام کرد.

«مریم سلمانیان» با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت در بین گردشگران به خصوص گردشگران خارجی مهم است، گفت:

در این راستا دفتر بررسی و همکاری با هدف ارتقای امنیت و تسهیل ورود گردشگران خارجی در استان سمنان راه‌اندازی شده است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان سمنان نیز در این نشست فعالیت بیشتر واحدهای خدمات مسافرتی استان و افزایش تعامل آن‌ها با آژانس‌های موفق و فعال در سطح کشور را خواستار شد.

غلامحسین محمدی‌زاده با ابراز تاسف از اینکه هنوز استان سمنان ناشناخته است، افزود:

این وظیفه آژانس‌داران است که به معرفی هر چه بیشتر استان بپردازند. وی همچنین نسبت به همکاری همه جانبه جامعه هتل‌داران استان با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان اعلام آمادگی کرد.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان نیز گفت:

دفاتر گردشگری تورهای متنوعی برای معرفی استان دارند و مسئولان هتل‌ها باید در این تورها شرکت کنند.

«بردیا شریفی» با تاکید بر اینکه استان سمنان یکی از محورهای مهم گردشگری در کشور است، افزود:

دو محور طولی و عرضی برای معرفی استان و برگزاری تورهای گردشگری تعریف و به سازمان میراث فرهنگی ارائه شده است و با برگزاری این تورها گردشگران و سرمایه گذاران برای حضور در استان ترغیب می‌شوند. افزایش آمار ورودی گردشگران در استان نیاز به تعامل جامعه هتل‌داران با دفاتر خدمات مسافرتی دارد.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه