۵ فروند بالگرد به صنعت گردشگری هوایی اختصاص یافت

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵
۵ فروند بالگرد به صنعت گردشگری هوایی اختصاص یافت

طبق تفاهم‌نامه‌ای بین دو شرکت گردشگری و خدمات پروازی ۵ فروند بالگرد به صنعت گردشگری کشور برای انجام سفرهای هوایی اختصاص می‌یابد.

 حسن یوسف، معاون عملیات شرکت خدمات پروازی یکی از این شرکت‌ها گفت:

یک تفاهم‌نامه بین این شرکت و یکی از موسسات گردشگری و آموزشی بسته شده است که براساس آن از اول اسفند ماه ۵ فروند بالگرد برای حوزه گردشگری اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت از ده سال پیش در حوزه پروازهای شخصی و غیرنظامی و در حیطه دریایی و خشکی خدمات پروازی می‌دهد، افزود:

پروازهای ما عمدتا اورژانس،VIP و پرواز روی سکوهای نفتی بوده است و توانسته‌ایم با استفاده از بالگردهای غربی و شرقی این کار را انجام دهیم. ثمره آن هم ۱۵۰۰ ساعت پرواز بدون سانحه بوده است.

این خلبان با اعلام اینکه خدمات پروازی برای حوزه شمال کشور و کویر انجام می شود ادامه داد:

در نشستی که با این موسسه گردشگری داشتیم به این نتیجه رسیدیم که حوزه گردشگری ما در زمینه بال‌گردی بسیار ضعیف است و ما گردشگرانی داریم که برای رسیدن شان به مقصد، زمان و مسیر بسیار مهم است بنابراین می خواهند که از بالگرد استفاده کنند.

وی افزود:

در این تفاهم‌نامه تعهد دادیم که همه خدمات بالگردی برای توریست‌ها را در کشور برای اولین‌ بار انجام دهیم این کار از اول اسفند ماه به مدت یک سال انجام می‌شود و ۵ فروند بالگرد برای جابه جایی نفرات، هل اسکی، تیم چتربازی در ارتفاعات، پروازهای نمایشی در سطح خشکی و دریا اختصاص می‌یابد.

منبع: مهرنیوز

مطالب مرتبط:

دیدگاه