سرمایه‌ گذاری سوئیسی‌ ها در گردشگری ایران

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
 سرمایه‌ گذاری سوئیسی‌ ها در گردشگری ایران

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس گفت: قصد داریم ایران را به عنوان یکی از مقاصد مهم برای سرمایه‌گذاری گردشگری انتخاب کنیم چراکه ایران کشوری بکر و عالی است و این موضوع را درک می‌کنیم.

  «فدریکو سوماروگا» در همایش بین‌المللی "سفر، گردشگری و حمل‌ونقل در فضای پسابرجام" اظهار کرد:

ایران کشوری است که همه مؤلفه‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی را دارد و نهاد گردشگری سوئیس می‌تواند در ارتقاء این مؤلفه‌ها کمک‌ کننده باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری سوئیس جز چهار صنعت برتر و اقتصادی این کشور محسوب می‌شود افزود:

۶۹ میلیون بازدیدکننده در سال از این کشور دیدن می‌کنند و هرساله به دنبال شرکای جدید در این صنعت هستیم.

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس تصریح کرد: سازمان متولی گردشگری در سوئیس روی دو مقوله مهم آموزش و توسعه به‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کرده است در واقع امروز سازمان گردشگری این کشور ۲۳۰ پرسنل دارد که ۶۰ درصد آن‌ها در خارج از این کشور قرار دارند.

«سوماروگا» با اشاره به اینکه روسیه، چین و کشورهای حاشیه خلیج فارس مقاصد هدف جدید سوئیس هستند، گفت:

مدیریت رسانه مهم‌ترین بخش در گردشگری است، به همین دلیل ما هر ساله دو هزار خبرنگار را از سراسر جهان به سوئیس می‌آوریم و رایگان برای آن‌ها تور برگزار می‌کنیم تا پس از بازگشت به کشورهایشان برای بخش گردشگری سوئیس تبلیغ کنند؛ این هزینه‌ نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس خاطرنشان کرد: سوئیس به عنوان کشوری گردشگر پذیر همواره به دنبال ارتقا کیفیت خود است و سعی دارد که کیفیت زیرساخت‌های خود را افزایش دهد چراکه احساس می‌کنیم افزایش کیفیت موجب افزایش گردشگران می‌شود.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه