شرکت هواپیمایی اتحاد، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین شرکت هواپیمایی سال

بهداد خسور
بهداد خسور چهار شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
شرکت هواپیمایی اتحاد، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین شرکت هواپیمایی سال

امسال جایزه‌ی ATW به شرکت هواپیمایی «اتحاد» رسید. جایزه‌ی موفقیت صنعت هواپیمایی ATW جایزه‌ای است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ به‌منظور معرفی بهترین خدمات طیف وسیعی از شرکت‌های هواپیمایی به وجود آمد. دفتر اصلی مجله‌‌ای که مسئولیت اعلام برنده را به عهده دارد، در ایالات متحده است و تیم ویراستاری آن در سراسر دنیا حضور دارند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با کجارو همراه باشید.

 بر اساس گزارش آژانس خبری امارات (WAM)، خطوط هوایی بین‌المللی «اتحاد» (ETIHAD) که پایگاه اصلی آن‌ها در شهر ابوظبی است، موفق شد عنوان  شرکت هواپیمایی رویایی سال ۲۰۱۶ را دریافت کند. این جایزه توسط مجله‌ی آمریکایی معتبر فعال در زمینه‌ی صنایع هوایی به نام «دنیای حمل و نقل هوایی» به اتحاد اهدا شده است.

در بیانیه‌ی اهدای این جایزه، مدیریت اجرایی قوی تیم شرکت هواپیمایی اتحاد در زمینه‌ی توسعه‌ی یک استراتژی سودآور سازمانی و شراکت منصفانه‌ی منحصربه‌فرد این شرکت مورد ستایش قرار گرفته است.

معرفی محصولات و خدمات پیشگام، ایجاد زمینه‌ی تولید نیروی کار پرانگیزه و دفاع سیاست‌ مدارانه و باشکوه از مدل کسب و کار (Business Model) خود در برابر مخالفت سرسختانه‌ی شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های دیگر این شرکت هستند که موجب شده‌اند این جایزه امسال به اتحاد برسد.

هیئت تصمیم‌گیری ATW داده‌های ورودی حدود ۱۰۰ شرکت هواپیمایی جهان را مورد بررسی قرار داده بود. جایزه‌ی ATW درمجلس شامی که به مناسبت چهل و دومین مجلس سالانه‌ی جوایز موفقیت صنایع هوایی ATW برگزار شده بود، به شرکت هواپیمایی اتحاد اهدا شد.

جیمز هوگان، رئیس و مسئول اجرایی هواپیمایی اتحاد گفت:

این جایزه تمام تلاش‌ها و خط مشی اتحاد را که ۱۳ سال پیش بنا شد، به دنیا نشان داد. تلاش اتحاد این است که امن، مفید و در یک کلام بهترین باشد. این دقیقا بازتاب قدرت و استقامت ما است، مدل کسب و کار قوی و محصولات و خدمات برتر نوآورانه‌ای که توسط ۲۷۰۰۰ نفر از کارمندان نمونه‌ی ما به مشتریان ارائه می‌شود.

کارن واکر (Karen Walker)، سردبیر ارشد «دنیای حمل و نقل هوایی» گفت:

بدون شک شرکت هواپیمایی اتحاد روحیه‌ی متفاوتی از دیگر شرکت‌ها داشته و همواره خط مشی منحصربه‌فردی دارد.

در طول سال ۲۰۱۵ شرکت هواپیمایی اتحاد ۶ مسیر جدید در سه قاره‌ی متفاوت ایجاد کرد و با این کار شبکه‌ی مقاصد بین‌المللی خود را به ۱۱۶ مقصد افزایش داد. اتحاد این کار را با در اختیار داشتن ۱۲۱ هواپیما انجام داده است.

در حالی که این شرکت در سال ۲۰۱۴ فقط از ۱۵ میلیون نفر در پروازهای خود پذیرایی کرده بود، آن‌ها موفق شدند در سال ۲۰۱۵ این رقم را به ۱۷ میلیون نفر برسانند.

شرکت هواپیمایی اتحاد همچنین در سال ۲۰۱۵ بوئینگ ۷۸۷ دریملاینر خود، که اولین دریملاینر از ۷۱ دریملاینر سفارش داده شده است، را به ناوگان خود اضافه کرد و اولین گروه ۱۰ تایی از ایرباس‌های A380 را هم وارد ناوگان خود کرد.

شرکت هواپیمایی مذکور عنوان «رشد سریع متفکرانه، دستیابی سریع به اهداف و تفکر پیشرو» را از هیئت دبیران ATW دریافت کرد.

این شرکت هواپیمایی برای «تعداد مناسب صندلی‌های اقتصادی، باربری و امنیت» هم از جانب این هیئت تحسین شد.

«دنیای حمل و نقل هوایی» ماهنامه‌ی معتبری است که در اختیار خطوط هوایی بین‌المللی و جوامع و شرکت‌های تولیدی مرتبط با صنایع هوایی قرار می‌گیرد.

افراد هیئت دبیره‌ی این مجله به‌علت پوشش مناسب رویدادهای صنایع هوایی و هواپیمایی، تاکنون تقریبا برای تمام جوایز معتبر روزنامه‌نگاری صنایع هوایی که وجود دارد، نامزد شده‌اند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه