اوت لت‌ های آنکارا، مکانی بی‌نظیر برای خریدی ارزان

محبوبه رستمی
محبوبه رستمی پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
اوت لت‌ های آنکارا، مکانی بی‌نظیر برای خریدی ارزان

امروزه ترکیه به یکی از مقاصد مهم گردشگری به‌ویژه برای ایرانیان تبدیل شده است. عده ‌ای از مردم  این کشور را تنها برای خرید انتخاب می‌کنند. شهر آنکارای ترکیه به فروش برندهای معروف دنیا شهرت دارد. ازاین‌رو قطب مهمی برای خرید به شمار می‌رود. برای شناخت برترین مراکز اوت لت آنکارا با کجارو همراه باشید.

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به‌صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به‌صرفه‌ای انجام دهید

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد. امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی‌ ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند.

برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما اینکه بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

اوت لت های آنکارا

آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه است که مراکز خرید فوق‌العاده‌ای دارد. مراکز خرید آنکارا، بازار‌ها و بوتیک‌ها به‌اندازه‌ای متنوع است که احتمالا برای خرید وقت بسیاری را صرف خواهید کرد. وجود انواع محصولات از میوه و خشکبار تا برند‌های معروف دنیا در پوشاک و لوازم‌خانگی، آنکارا را به یکی از مقاصد اصلی خرید در سفر به ترکیه مبدل کرده است. در این مطلب تا حد نیاز شما را با بهترین اوت لت‌های آنکارا آشنا خواهیم کرد.

YKM

اوت لت های آنکارا

در مرکز خرید YKM تمام انتظارتان از خرید در کشور ترکیه برآورده می‌شود. در اینجا تقریبا نمی‌توان اجناس بی کیفیت را پیدا کرد، بنایراین می‌توانید با خیالی راحت مشغول خرید کردن شوید. از آنجایی که قیمت پوشاک این روزها به‌طرز سرسام آوری بالا رفته است، این مرکز امکان تهیه‌ی کفش و پوشاک باکیفیت را با قیمتی ارزان‌تر فراهم می‌کند. اگر دنبال مرکز خریدی خوب در آنکارا هستید، حتما این یکی را امتحان کنید.

آدرس: Acity AVM، İstanbul Yolu 5. Km. No:244

اوت لت Mudo

مرکز خرید Mudo به‌خصوص در میان دانشجویان دانشگاه آنکارا از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه شامل دو طبقه است، طبقه‌ی همکف که به پوشاک مردانه اختصاص یافته است. پوشاک زنانه را باید در یک طبقه پایین‌تر جستجو کنید. به‌علاوه در این اوت لت می‌توانید کالاهایی همچون عینک، زیورآلات و ظروف سفالی را بیابید. در حالی که برخی از محصولات قیمت‌هایی کاملا ارزان دارند، اما در میان آن‌ها کالاهایی بعضا گران‌تر هم وجود دارد که کمی غیر عادی هستند. انتخاب پوشاک در این مکان بسیار آسان است. کسی با شما کاری ندارد، وارد این مرکز می‌شوید، لباسی را که دوست دارید بر تن می‌کنید و اگر خوشتان آمد آن را خریداری می‌کنید. اگر به کمک نیاز داشتید کافی است از کارمندانی که در نزدیک‌ترین فاصله‌تان قرار دارند درخواست کنید. در کل قیمت‌ها منطقی هستند البته نه آن گونه که انتظارش را دارید.

اوت لت های آنکارا

آدرس: Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah. Degol Cad. 1/B, 06900 Ankara, Turkey

اوت لت Erzincanlılar Giyim

دسترسی به این فروشگاه بسیار آسان است. مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های زیادی در جلوی آن توقف می‌کنند، بنابراین می‌توانید در نقاط زیادی از شهر به‌راحتی مسیرتان را به این سمت باز کنید. اگر هم تصمیم گرفتید با اتومبیل شخصی سفر کنید، پارکینک مرکز خرید Erzincanlılar خیالتان را از بابت پارک ماشینتان راحت خواهد کرد. برندهای متنوعی در اوت لت Erzincanlılar به فروش می‌رسد که تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. انواع پوشاک، کفش، کیف، جواهرات و وسایل تزئینی از جمله کالاهای موجود در این مکان هستند. در گذشته کالاهای وارداتی کیفیت خوبی داشتند، اما امروزه متاسفانه با وجود تنوع بالاتر مقداری از کیفیت برخی اجناس نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کنید کاسته شده است، بنابراین در خرید جنس از این فروشگاه دقت کنید. کارمندان این مرکز برخورد خوبی با مشتریان دارند. این مرکز برای کسانی که عاشق بازارهای روز مانند یکشنبه بازار هستند بسیار مناسب است.

آدرس: Hoşdere Cad., 06830 Ankara, Turkey

اوت لت Kotçu

فروشگاه Kotçu شاید نسبت به دیگر اوت لت‌های این لیست کوچک‌تر باشد، اما محصولات خوبی را ارائه می‌دهد که شاید بد نباشد برای یک بار هم که شده از آن‌ها دیدن کنید. در این مکان می‌توانید لباس‌های خوبی را با قیمت مقرون به‌صرفه، با هم - به اصطلاح - ست کنید و به ترکیب مورد نظرتان دست پیدا کنید. احتمالا شیفته‌ی مدل‌های شلوار جین این فروشگاه خواهید شد.

اوت لت های آنکارا

آدرس: Kıbrıs Cad. No:16/B, 06900 Ankara, Turkey

اوپتیموم اوت لت (Optimum Outlet)

شاید اوت لت اوپتیموم را بتوان مشهورترین و بهترین اوت لت تمام آنکارا دانست. اگر به‌دنبال مکانی گسترده با تنوعی مثال زدنی از برندهای مطرح جهانی هستید، بدون شک بهترین انتخابتان همین مرکز خرید است. در این مکان می‌توانید بهترین اجناس دنیا را با قیمت‌های مقرون به‌صرفه خریداری کنید.

اوت لت های آنکارا

بازدید ۹ میلیون نفر در سال گذشته خود گواهی بر کیفیت بالای این مجموعه است. انواع پوشاک بچه گانه، زنانه، مردانه، زیورآلات، کیف و کفش شما را از خرید در مکان‌های دیگر بی نیاز می‌کند.

اوت لت های آنکارا

آدرس: منطقه کادیکوی

مطالب مرتبط:

منبع yelp

دیدگاه