پایانه آزادی کجاست؟

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
پایانه آزادی کجاست؟

پایانه آزادی کجاست؟ در این بخش از سری مقالات کجاست سری به پایانه آزادی تهران می‌زنیم تا مکان آن بر روی نقشه و راه‌های دسترسی به آن را بشناسیم. همراه کجارو باشید.

معرفی

«پایانه آزادی» تهران یا «ترمینال غرب»، پایانه‌ای در ضلع شمال غربی میدان آزادی و در ابتدای بزرگراه مخصوص کرج (بزرگراه شهید لشگری) است. در این ترمینال اتوبوس‌های بین‌شهری به مقصد شهرهای غربی و جنوب غربی ایران وجود دارند. اکثر تعاونی‌های مسافربری هم در این ترمینال نمایندگی دارند. همچنین در پایانه آزادی اتوبوس‌های درون‌شهری و بی‌آرتی به میادین اصلی شهر تهران و شهرها و شهرک‌های حومه هم به ارائه سرویس می‌پردازند. 

ترمینال آزادی

ترمینال آزادی

ترمینال آزادی

ترمینال آزادی

ترمینال آزادی

ترمینال آزادی

آدرس

ترمینال غرب در ضلع شمال غربی میدان آزادی تهران قرار دارد.

موقعیت ترمینال غرب بر روی نقشه

دسترسی

تقریبا از تمام نقاط شهر تهران و شهرهای حومه میدان و ترمینال آزادی تاکسی و اتوبوس تردد می‌کند. همچنین از ترمینال اتوبوس‌های بین شهری به شهرهای شمالی و غربی کشور اتوبوس رفت و آمد می‌کند. اگر قصد رفتن به ترمینال آزادی با مترو را دارید هم می‌توانید در خط ۴ مترو و در ایستگاه میدان آزادی از قطار پیاده شوید. بی‌آرتی‌های این پایانه به سمت تهرانپارس، ترمینال خاوران و دانشگاه علوم و تحقیقات تردد می‌کنند و اتوبوس‌های درون‌شهری هم به میدان‌های اصلی شهر تردد می‌کنند.

آیا شما هم قبلا در ترمینال آزادی حضور داشته‌اید؟ نظرات خود را با کجارو و خوانندگان در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه